שיפוצים בתל אביב – כך תמצאו את בעלי המקצוע הנכונים!

שיפוצים בתל אביב – כך תמצאו את בעלי המקצוע הנכונים!

שיפוצניק
שיפוצניק

שיפוצים בתל אביב – כך תמצאו את בעלי המקצוע הנכונים!

תל אביב הינה עיר גדולה שכל הזמן במגמת בנייה והתחדשות, כך שבדבר אחד ניתן להיות בטוחים, לא תתקשו למצוא בה אנשי שיפוצים. עם זאת, האם אנשי השיפוצים שתמצאו אכן איכותיים? ובכן פה כבר מדובר בשאלה ללא תשובה מובהקת, אך אנו נכונים לסייע לכם להגיע אל תשובה כמה שיותר חיובית, ועל כן אגדנו מספר טיפים חשובים, כאשר ראוי לציין שאנו מסננים באמצעות דרך השלילה, כלומר אנו בוחנים איזו התנהלות אמורה להאיר נורה אדומה.

אל תתפשרו על התנהלות מקצועית

כל איש מקצוע בתחום השיפוצים יודע עד כמה חשוב להתנהל באופן מסודר, ועל כן ניסוח כתב כמויות אינו בונוס, אלא חלק מהתנהלות סדירה אל מול הלקוח. אי לכך אם מתקדמים מול איש שיפוצים אך לא מגיעים לשלב בו הוא מציע להעלות הכול על כתב (כולל זמני עבודה, שלבי עבודה, חומרים ועלויות) – ניתן להסיק שיש לחזור לשלב החיפושים.

אל תסתפקו ברושם ראשוני

בעל מקצוע יכול להיות חאפר אמתי, אך להיראות כמו מקצוען. אי לכך כיוון שלא מדובר בדייט מתמשך ויש לקבל החלטה כבר לאחר פגישה ראשונה, מומלץ לקבל חוות דעת מקצועית. כיצד עושים זאת? פשוט מאוד – באמצעות אתרים ייעודיים אשר מאגדים רק אנשי מקצוע בעלי רמה גבוהה, אתרים שמבינים שהמוניטין שלהם תלוי באיכות הסינון, ממש כפי שאתר "שיפוצים פלוס" מתנהל.

אל תנדבו מידע

אם יש לכם עבודת שיפוצים בתל אביב אשר דורשת מגוון אנשי מקצוע ואין לכם זמן, או עודף מוטיבציה להתחיל לראיין שלושה אנשי מקצוע שונים, הרי שיש לבחון חלופה – לחפש אחר קבלן שיפוצים. בנקודה זו יש לשאול את הקבלן מול אלו אנשי מקצוע הוא עובד, ולא לשאול אם הוא יודע לספק רצף וטייח, וזאת על מנת לוודא אמינות – על מנת לבחון שהוא לא מנסה להתאים את עצמו לצרכים שלכם.

אל תשלמו מראש

מצאתם שיפוצניק שנראה מקצועי, אך רגע לקראת תחילת העבודה הוא מבקש תשלום מלא מראש? לא רק שאל תסכימו, אלא בחנו את האמינות שלו מחדש, וזאת כי בעל מקצוע איכותי לא יהסס לגבות את התשלום בשלבים, ולו כי הוא בטוח בעצמו. מכאן שעד שלא בחנתם את העבודה כראוי ווידאתם שכלל אזור השיפוץ מסודר ונקי, אל תעניקו את מלוא התשלום.

אל תהיו נבוכים

מצאתם בעל מקצוע בת"א שאתם מבקשים להתקדם עמו? בקשו לראות רישיון עבודה וכמובן שגם ביטוח לעובדים. מדובר בנקודה מאוד חשובה, ולו כי אתם ממש לא רוצים שהעובד יפצע במרחב הביתי ואילו העול הכספי ייפול עליכם.

אל תתפתו למחיר זול

איש מקצוע שמציע מחיר יחסית זול ביחס לבעלי מקצוע אחרים צריך להאיר נורה אדומה, וזאת כי ככול הנראה הוא לא מספיק מקצועי. מכאן שיש לקחת בחשבון שאם היום חוסכים מחר מוציאים פי כמה, פשוט כי מהר מאוד מגלים שיש לרכוש מחדש חומרים ולשלם מחדש לאיש מקצוע.

אל תיראו חסרי אונים

מעולם לא צבעתם קיר או החלפתם אינסטלציה? ובכן איש מקצוע אינו צריך לדעת זאת! נסו להיראות כמה שיותר בקיאים בתחום, ולו באמצעות קריאת חומר ממוקד ברשת. לאחר מכן העלו מספר שאלות בתחום (למשל "מה אתה חושב על החומר החדש שיצא לשוק?", או "אלו עבודות הכנה נדרשות?") ובחנו את רמת הידע והמקצועיות בהתאם לאופי התשובה.

אחריות אינה מילה גסה!

לבסוף נציין שגם אם כבר בחרתם איש מקצוע ועומדים להעביר לו את התשלום האחרון, תמיד תשאלו מה עושים אם בעוד חצי שנה מגלים תקלה, משמע יש להשיג אחריות – כי גם אם נדמה שעשינו בחירה נכונה, תמיד טוב להיות מגובים!

 

הוסיפו תגובה קטנה..

פוסטים אחרונים

הרשמה לניוזלטר

גלילה לראש העמוד