לקראת הקיץ – טיפים לעיצוב גינה מושלמת

לקראת הקיץ – טיפים לעיצוב גינה מושלמת

ריהוט גן ועיצוב הגינה

ככל שהימים מתארכים והטמפרטורה עולה, כך גם עולה הרצון לשבת בחוץ וליהנות משמש חמימה וממשקה מרענן בצד, אם אתם רוצים עצב מחדש את הגינה שלכם ולשדרג את המראה שלה כך שתתאים לצרכים שלכם, הכנו לכם מדריך עם טיפים לעיצוב גינה מושלמת לימי הקיץ, קראו את המאמר לכל הטיפים.

מקדו את הצרכים שלכם בהתאם לגינה

לפני הצלילה לעולם עיצוב הגינה, קחו צעד אחורה והעריכו את המרחב בגינה. קחו בחשבון גורמים כמו חשיפה לאור השמש, סוג הקרקע ואלמנטים קיימים של גינון. הבנת המאפיינים הייחודיים של החלל שלך תנחה את בחירות הצמחים ופינת הישיבה האידיאלית עבורך.

בחרו סגנון עיצוב

ישנם סגנונות רבים לגינות מעוצבות. נסו להבין האם אתם מתחברים לסגנון מודרני ואלגנטי או לסגנון כפרי וחמים. ברגע שתדעו את הכיוון העיצובי שלכם תוכלו להתחיל ולגבש לכם תמונה בראש של איך תרצו שהגינה תיראה ובכך תוכלו להתחיל ולבחור את הריהוט והצמחים בהתאם.

בחרו את הצמחים הנכונים

בחרו צמחים מתאימים אשר מתאימים לאקלים הישראלי ולתנאי הקרקע שלכם. האם יש לכם אזור מוצל המתאים לצמחים אשר לא צריכים חשיפה רבה לשמש או שאין לכם מערכת הצללה כלל? צמחים מקומיים לרוב מותאמים היטב לאזור, ודורשים פחות תחזוקה ומים. שקלו שילוב של צמחים רב שנתיים ושנתיים כדי להבטיח פריחה רציפה לאורך כל הקיץ.

חלוקת הגינה לאזורים

חלקו את הגינה שלכם לאזורים פונקציונליים כדי למקסם את הפוטנציאל שלה. שלבו אזורים לסעודה, בילוי וגינון. אם המקום מאפשר, שקול להוסיף תכונות כמו מזרקת מים, פינת שיזוף או פינת קריאה נעימה. זה יאפשר לך ליהנות מגינה  שמשרתת מספר מטרות ונותנת מענה לפעילויות שונות.

גינה ידידותית לסביבה

מעבר לגינה מהממת ביופייה, הפכו את הגינה גם לידידותית לסביבה.
אמצו שיטות כמו קומפוסטציה, שימור מים ושימוש בדשנים אורגניים.
בחירה בצמחים עמידים לבצורת ושימוש בטכניקות חיפוי יכול לתרום לגינה ידידותית יותר לסביבה.

השקיעו ברהיטי חוץ איכותיים

השקיעו בריהוט חוץ נוח ועמיד אשר מתאים לתנאי האקלים הישראלי. בחרו חומרים שיכולים לעמוד בפני תנאי מזג האוויר ויתאימו לסגנון העיצובי שרציתם להשיג. בין אם מדובר בחומרים כמו ראטן, עץ, אלומיניום או זכוכית, שימוש בחומרים עמידים ואיכותיים יהפכו את הריהוט לעמיד וחזק יותר שיכול להישמר לאורך שנים רבות.

בחרו תאורה מתאימה

שילוב של תיאורה מתאימה בגינה יכולה לעשות את כל ההבדל בין גינה יפה לגינה מושלמת אשר רואים בה את כל הפרטים הקטנים שהשקעתם.  אתם יכולים להוסיף שרשראות תאורה מעוצבות, פנסים ותאורת מסלול אשר  יכולים ליצור אווירה קסומה ובמקביל לספק תאורה פונקציונלית.
אורות סולאריים הם אופציה ידידותית לסביבה הדורשת תחזוקה מינימלית.

עיצוב גינת הקיץ המושלמת הוא מאמץ מתגמל שיאפשר לכם ליהנות מהגינה שתמיד רציתם וליצור לכם את הפינה  הפסטורלית לעונת הקיץ בחצר הבית שלכם.
אז, הפשילו שרוולים, ותתחילו לעצב את גינת החלומות שלכם.

הוסיפו תגובה קטנה..

פוסטים אחרונים

הרשמה לניוזלטר

גלילה לראש העמוד