תביעות ביטוח: עצות שימושיות

תביעות ביטוח: עצות שימושיות

תביעות ביטוח

באחד הימים הגשומים ביותר של השנה, מצאתי את עצמי מעורב בתאונת דרכים קלה. למרות שהנזק היה קל, נאלצתי להתמודד עם סבך בירוקראטי לא פשוט אל מול חברת הביטוח. מהניסיון שלי החלטתי להציג בפניכם מספר עצות שימושיות, כך שתוכלו לנהל את התביעה (באם תידרשו) באופן הטוב ביותר.

תביעות ביטוח: כך תוכלו להגיש את התביעה באופן מהיר 

בחודש ינואר האחרון נהגתי בתנאים לא פשוטים בכביש החוף. בדיוק חזרתי מארוחה אצל ההורים של אשתי, והערב עבר בנעימים – עד אשר החלו גשמים עזים אשר הקשו מאוד על מרחב הראייה שלי. אשתי חששה, ובצדק, שאנחנו נעשה תאונה. ואכן זה קרה, ומה אני אגיד לכם – לא האמנתי (אחרי הכול אני נהג כבר למעלה מ 20 שנה, ללא שום עבר של תאונות) עד אשר שמעתי בום. במזל, הנזק מהתאונה היה קל ופשוט התנגשתי ברכב אשר היה מקדימה. התהליך של הגשת התביעה לחברת הביטוח היה מייגע, אולם היום אני מבין כי בזכות אתרי אינטרנט ניתן היה לייעל את התהליך ולהשלים אותו בצורה טובה יותר. תוכלו לקרוא עוד על תביעות ביטוח באתר  LAWTIP אשר בו נעזרתי, וזאת בכדי לקרוא עצות מעולות. גם אני החלטתי להרים את בלם היד ולספק לכם עצות שימושיות, מהניסיון האישי שלי: 

הגשת תביעה באינטרנט: קיצור תהליכי הגשת תביעה 

חברת הביטוח שלי מספקת אפשרות להגשת תביעה דרך האתר, באמצעות מילוי פרטים. מדובר בדרך מצוינת לקצר הליכים בירוקרטיים, ואף לבחון את מצב התביעה בכל רגע נתון. בזכות השירות הדיגלי לא נדרשתי להגיע למשרדי החברה, אלא ניהלתי את ההתכתבות דרך האתר. על כן, במידה ואתם נדרשים להגיש תביעה בדקו את האופציה הדיגיטלית אשר נחשבת לטובה מאוד ואפקטיבית לצורך מהירות קבלת התביעה.

תיעוד – חלק קריטי בתהליך

חשוב מאוד לתעד את הנזקים אשר נגרמו לרכב, ובמידה ואתם חס ושלום נפגעתם פיזית – אז גם אותם, כולל תיעוד רפואי. לעיתים, חברות הביטוח ידרשו מכם להעביר מסמכים נוספים, ולכן אני ממליץ בחום להכין תיקייה  מסודרת עם כל המסמכים והחומרים בעבור הגשת התביעה, ולהעביר אותה לחברת הביטוח בהקדם האפשרי.

 ייצוג מצד עורך דין

לאור העובדה כי אני נקלעתי לתאונת דרכים, מדובר היה בתביעה מורכבת יותר. לכן, שוחחתי עם חברים ובני משפחה וקיבלתי המלצה חמה אודות עורך דין מצוין אשר מתמחה בתחום ומייצג מגוון נהגים אל מול חברת הביטוח. באמצעות עורך הדין הצלחתי לעבור את התהליך במינימום של התעסקות מצדי, וזאת בשל דיווח שוטף וכן ניהול מקצועי אותו קיבלתי. למרות העלות, זה חסך לי לא מעט זמן ומאמץ, אולם חשוב לציין כי ייצוג מצד עורך דין אינו מתאים לכל סוגי התביעות, ועל כן חשוב לבחון את הנושא לעומק לפני יצירת קשר.

הוסיפו תגובה קטנה..

פוסטים אחרונים

הרשמה לניוזלטר

גלילה לראש העמוד