שרתים וירטואליים לעסקים – המדריך המלא לבחירת ספק

שרתים וירטואליים לעסקים – המדריך המלא לבחירת ספק

שכירת שרתים וירטואליים לעסקים, היא דרך פופולארית לתת מענה לצורך בשרת עסקי, אשר יתאים את עצמו 

בצורה הטובה ביותר לצריכת משאבים משתנה. כך כדאי לגשת, לבחירת ספק לשירות זה: 

ספק שמציע את כל הדרוש 

ראשית, הספק שאתם בוחרים חייב כמובן להיות כזה, אשר מציע בדיוק את מה שאתם מחפשים. באתרי הספקים תוכלו לקבל מידע ראשוני על ההיצע שלהם, אשר יסייע לכם לבצע סינון ראשוני כזה. ראו למשל מידע על שרת בענן של חברת gns, באתר החברה. ככל שיש לכם דרישות מיוחדות, טכניות או אחרות, מגבלות אלה עשויות להקל, מבחינת צמצום רשימת הספקים הפוטנציאליים (רק לאלה שנותנים לכך מענה מספק). כך גם שירותים משלימים, ככל שנדרשים לכם והייתם מעדיפים לקבל מאותו ספק.     

ספק שניתן לסמוך עליו 

שרתים וירטואליים לעסקים הם לא סתם עוד רכיב במכלול רכיבי המחשוב הדרושים למימוש הפעילות. מדובר ברכיבי תשתית אשר נמצאים ממש במרכז העניינים ולכן הם קריטיים לכלל הפעילות השוטפת. מסיבה זו, מומלץ לתת דגש מיוחד בבחירת הספק לנושא האמינות. חשוב שזו תהיה חברה עם רקורד חיובי עקבי, עם רמה מקצועית גבוהה מספיק, צוות טכני איכותי והנהלה עסקית רצינית.   

ספק איכותי ברמה הטכנית

מתקני המחשוב מהם הספק מציע את שירותיו, צריכים להיות ברמה גבוהה. מעבר לשאלה היכן נמצאים השרתים ברחבי הארץ והעולם, ישנה לכן גם השאלה החשובה של אופן ניהולם אצל הספק עצמו. כי מה שאתם צורכים לבסוף כשרת וירטואלי בענן, מתחיל בשטח מחוות שרתים פיזיים. 

ספק עם מוניטין

כשבאים לבחור ספק שרתים וירטואליים (Virtual Private Server או VPS), חשוב לגשש לגבי המוניטין שלו, גם אצל מקורות אחרים. אם יש לכם מכרים שהיו או הינם כעת לקוחות אותו ספק, זה הוא כמובן מקור חשוב למידע. מה חושבים עליו לקוחות נוספים, תוכלו למצוא לעתים באינטרנט, עד לרמה של מידע חלקי על תביעות נגד ספקים. לשכור שרת וירטואלי לעסק הוא כיום דבר פשוט מאוד. למרות זאת, חשוב לזכור שבסופו של דבר אתם שמים על השרתים האלה מידע עסקי רגיש ומפעילים עליהם תהליכים עסקיים קריטיים. כך שאם יש לכם חשד לגבי ספק מסוים, ניתן וחשוב לברר בצורה יסודית יותר אצל גופים שמספקים מידע עסקי על חברות. שירותים אלה ניתנים אמנם בתשלום, אך הם מספקים מידע עדכני ומדויק.

ספק שמוכיח עצמו בשעת צרה

היבט חשוב מאוד בבחירת ספק הוא דווקא דבר שלא קל לבדוק מראש – נושא תפקוד הספק בשעת צורך דחופה או שעת צרה לסוגיה. אינטראקציה ראשונית של לקוח פוטנציאלי עם ספק היא לרוב טובה מאוד, כי הספק מעוניין להשיג עוד לקוח. האם זה יהיה כך גם לאחר שתהפכו ללקוחות בפועל? מה רמת השירות שתקבלו במקרה של תקלה טכנית? באיזו מהירות הספק יגיב לפניות שוטפות שונות לבירורים? ביצוע פעולות מרחוק עשוי להיות קל ומהיר, אבל מה אם תרצו לדבר טלפונית עם אנשי הספק, בשאלות טכניות, כספיות או אחרות? עד כמה הם זמינים ובאילו ימים ושעות? חלק מנקודות אלה ניתן לברר מראש, את חלקן ניתן לכלול אפילו בהסכמים עליהם חותמים מול הספק, אך את חלקם תצטרכו לגלות בפועל תוך כדי עבודה עם אותו ספק.      

לסיכום

ברור כי בחירת ספק שרתים וירטואליים לעסק מהווה תהליך חשוב מאוד שיש לעשות בתשומת לב. אם תיעזרו בהמלצות שהעלינו כאן כנקודת מוצא לתהליך הבחירה, ניתן להניח שתמצאו במהרה את הספק המתאים לכם ביותר.  

הוסיפו תגובה קטנה..

פוסטים אחרונים

הרשמה לניוזלטר

גלילה לראש העמוד