רעיונות לעיצוב שיער בחורף

רעיונות לעיצוב שיער בחורף

טרנדים לתסרוקות

אולי אנחנו עוד לא מרגישים את זה אבל החורף כבר כאן, אולי זה לא הגשם שממש מגיע אלינו, אבל הבאנו לכם גשם של רעיונות מעולים לעיצוב שיער חורפי ומודרני, כזה שגם בימי הסתיו האלו יכול להיות מאוד מרענן ויעזור לכן להשתלב בצורה הטובה ביותר בחורף שממש מתקרב אלינו.

אז אם את קצת נועזת וממש רוצה לנסות כמה דברים חדשים וממש מרעננים, קבלי את רשימת התסרוקות המומלצות ביותר לחורף הישראלי, אלו שיהפכו אותך להיות בישא האופנה ובצורה הטובה ביותר, אז אולי כבר כדאי לקבוע תור למספרה ולהגיע עם דרישות מדויקות של מהו הסגנון שאת באמת רוצה להיכנס איתו לחורף.

בניגוד לכל אלו שבטוחים שלקראת החורף כל אחת מעדיפה לשמור על השיער שלה ולא לבצע בו שינויים בכלל, תתפלאו לגלות שהחורף הוא בדיוק התקופה של מעבר השנה (המציאות בישראל היא כזאת שברוב המקרים החורף מגיע אלינו רק בדצמבר).

ולקראת כל שנה אזרחית חדשה, אישה רוצה להתחיל טפח מעט את השיער ואז להתחיל ולמצוא את סגנון העיצוב שיחמיא לה בצורה הטובה ביותר וגם שיתאים לעונת החורף, טיפוח השיער מתחיל עוד לפני העיצוב שלו אין דבר יותר טוב מאשר להשתמש בסדרת המוצרים של מותג ביוטופ לטיפוח ושיקום השיער עוד לפני שבכלל מתחילים לעצב את השיער.

רעיונות לעיצוב שיער 

פוני טבעי 

הפוני הטבעי הוא אחד מסגננות העיצוב שמלווים אותנו כבר הרבה מאוד זמן, יש לו יכולת לשנות לגמרי את מראה הפנים, הוא לא תמיד יתאים לכאלו בעלות מבנה פנים עגולות מהסיבה שהוא יכול להרחיב עוד יותר במראה שלו את הפנים, לכן, אם בחרת לעצב את השיער בפוני חשוב מאוד לעשות את זה בצורה של עיצוב שיתאים גם למבנה הפנים, אולי פוני שלא נפרס לכל אורך המצח, אלא רק פוני מרכזי.
יחד עם זאת, הפוני הוא סגנון של עיצוב שדורש גם טיפול קבוע, יש לגזור את הקצוות של הפוני באופן קבוע ולשמור עליו ישר.

קוקו לחמנייה

אפשר להגיד שקוקו לחמנייה הוא משו פשוט וקל שכל אחת יכולה לעשות באופן עצמאי, את לא צריכה לרוץ למספרה בשביל לבצע את הפעולה הפשוטה הזאת, מספיק רק לרכוש גומייה שתתאים לאורך השיער שלך וגם לעיצוב הקוקו בסגנון לחמנייה.
קוקייה של כמה שקלים בודדים והשימוש בה יכולים בקלות לשנות את כל המראה העיצובי של השיער, רק תסרוקת כלה, איסוף של השיער למעלה ושימוש בקוקייה טובה תעשה לך את העבודה בצורה הטובה ביותר.

תלתלים קצוצים 

תלתלים זה אופי, אין אחד שיכול להתנגד לזה, כל אישה יודעת שברגע שיש לה שיער מתולתל היא צריכה להתחיל לטפח אותו ולהתנהג אליו בהתאם, אם זה מבחינת מוצרי השיער שהיא רוכשת ואם זה מבחינת העיצוב שיתאים לה, לא תמיד תלתלים מתאימים לכל אחת.
מאז נולדו כל מיני שיטות של החלקות מורכבות ושימוש בחומרי שבהחלט יקלו על המתולתלות שבנינו.
כל מה שאת צריכה לעשות הוא פשוט לקצוץ מעט את התלתלים שלך ולהתחיל לרוץ חופשי עם תלתלים קצרים שמגיעים עד לכתפיים.

המאמר באדיבות המומחים של דיל קוסמטיקס אתר הקוסמטיקה המוביל בישראל.

הוסיפו תגובה קטנה..

פוסטים אחרונים

הרשמה לניוזלטר

גלילה לראש העמוד