קורס GMAT והדרך ללימודים בחו"ל

קורס GMAT והדרך ללימודים בחו"ל

GMAT TEST

קורס GMAT הוא חובה עבור אנשים שרוצים להיכנס לבתי הספר המובילים ב-MBA. זהו תנאי קבלה לרבים מהתוכניות הללו, וזה גם אינדיקטור טוב לפוטנציאל שלך להצליח בתוכנית MBA.

מרכיבי מבחן GMAT

ה-GMAT הוא בחינה סטנדרטית שתוכננה במיוחד עבור בתי ספר למנהל עסקים ברמה גבוהה. קורס GMAT נועד ללמד את הכישורים הדרושים כדי להצליח בתוכנית עסקית לתואר שני. יש לו ארבעה חלקים כאשר כל חלק נמשך 30 דקות. ארבעת הסעיפים הללו כוללים: -מדור כמותי (40 שאלות, שעתיים) -סעיף נימוק קריטי (40 שאלות, שעה אחת) – ביטול סעיף ספיקה בנתוני שגיאה (30 שאלות, שעה אחת) -מדור הבנת הנקרא (60 דקות) הקורס מפורסם כקורס בקצב עצמי כך שהמשתמש יוכל לעבור על החומר בצורה מיידית.

ה-GMAT היא בחינה סטנדרטית המודדת מיומנויות כתיבה מילוליות, מתמטיות ואנליטיות.
קורס GMAT הוא לימוד יסודות המתמטיקה וההיגיון הכמותי וכן מבוא לכתיבה האנליטית הנדרשת ממועמדי MBA.

קורס GMAT הוא לימוד של עקרונות היסוד של המתמטיקה והלוגיקה הכמותית וכן מבוא לכתיבה האנליטית הנדרשת ממועמדי MBA.

קורס GMAT אינטנסיבי מאוד בישראל תוכנית שנועדה לעזור לך לשלוט ביסודות ה-GMAT. הקורס כולל שיעורים בנושאים כמו הבנת הנקרא, חשיבה ביקורתית, תיקון משפטים ומתמטיקה. זה כולל גם סקירה של ציוני המבחנים הקודמים שלך ומבחן GMAT מדומה עם משוב מפורט ממדריכים.

למי שרוצה להתכונן לבחינה או מחפש דרך הכנה חלופית לקראתה. קורס זה יעזור לתלמידים עם החולשות שלהם, ויקנה להם את הכישורים הדרושים להם על מנת להצליח במבחן. ה-GMAT הוא מבחן סטנדרטי המנוהל על ידי שירות המבחנים החינוכיים (ETS) לסטודנטים המעוניינים להיכנס ללימודי ניהול לתואר שני, ונועד למדוד מיומנויות החיוניות להצלחה בתחום. הוא פותח ופורסם על ידי מועצת ניהול הקבלה (GMAC).

איך מתקבלים לאוניברסיטה איכותית

להיכנס לאוניברסיטה טובה זו משימה לא פשוטה. אתה צריך לקחת את SATs, לקבל ציונים גבוהים ולהגיש חיבור.
חלק מהאנשים אפילו לא בטוחים מה לעשות כדי להיכנס לאוניברסיטה טובה. מאמר זה יעזור לך להבין איך להיכנס לאוניברסיטה טובה.

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לקחת את SATs. ה-SATs הוא מבחן סטנדרטי שיקבע את היכולות האקדמיות שלך ואת הפוטנציאל להצלחה במכללה. הדבר הבא שעליך לעשות הוא לקבל ציונים גבוהים בבית הספר ולוודא שהם לפחות ממוצעים או מעל הממוצע, כך שהם ייראו טוב במאמר הבקשה שלך. לבסוף, שלח חיבור על מדוע אתה רוצה ללכת לבית הספר הספציפי הזה או מדוע בית הספר הזה יועיל לך ולמטרות הקריירה העתידיות שלך.

הוסיפו תגובה קטנה..

פוסטים אחרונים

הרשמה לניוזלטר

גלילה לראש העמוד