עבודה מועדפת לתל אביביים

עבודה מועדפת לתל אביביים

עבודה מועדפת לתל אביביים – הדרך הבטוחה לאזרחות

בשעה טובה ומוצלחת סיימתם את השירות הצבאי שלכם או שאתם ממש פסיעה מסיום השירות הצבאי שלכם. זהו, אפשר להגיד שסיימתם עם כל מה שחובה עליכם. סיימתם 12 שנות לימוד חובה, התגייסתם לצבא והנה אתם מוכנים לעולם הגדול והפתוח לרווחה. ובכל זאת, עם כל הביטחון שיש לנו בכם ועם הרעב שלכם להתחיל ולטרוף את העולם, יש דרך לקפוץ למים העמוקים בצורה קצת יותר טובה ומרופדת כלכלית. איך? כמובן, העבודה המועדפת.

אז בזמן שהמושג עבודה מועדפת לא ממש מפרסם את עצמו בצורה טובה, הנה כמה דוגמאות לעבודה המועדפת, שלחלוטין יוציאו אתכם מהמסגרת הצבאית בצורה הבטוחה ביותר.

האם ידעתם שחקלאות היא מועדפת?

סיימתם שירות ואתם יודעים בוודאות שמה שאתם רוצים לעשות בחיים נמצא בתחום החקלאות? מדהים! הנה לכם הפתרון האולטימטיבי גם להתחיל בחיי הקריירה שלכם וגם לעבוד בעבודה מועדפת שתניב לכם הרבה כסף בתום חודשי העבודה המועדפת. אם אתם קוראים את הפסקה הזו ואומרים לעצמכם 'מה לי ולצמחים?' דעו כי לא רק בחממות ובתי אריזה מדובר אלא גם בחוות לגידול בעלי חיים. כך שאם בעלי חיים הם אהבת החיים שלכם, אל תגידו נואש. הנה לכם עבודה מועדפת שאנחנו בטוחים שתישאר מועדפת גם לאחר סיום 150 הימים.

עבודה בבית מלון, חשבתם על הטיפים?

כיאה לתל אביביים, שנמצאים כל היום סביב המלונות בירקון, אתם בטח מכירים את עולם התיירות וכמה הוא גדל בתל אביב בפרט. מובן שלא כל המשרות בבתי המלון נחשבות כעבודה מועדפת אך המשרות שכן נחשבות יכולות לתת לכם טיפים רבים. איך? נסביר. כאשר אתם עובדים כנערי מעליות 'בל בוי', אתם למעשה כל פעם מחדש מובילים מזוודות של אורחים המגיעים למלון או יוצאים מהמלון. כמעניקי שירות כזה אתם יכולים לקבל מכל אורח כזה טיפ סמלי, גדול או קטן תלוי באורח, ולהבטיח לעצמכם עוד הכנסה שלא תלויה בדבר. יתרה מכך, עבודה במלון יכולה לתת לכם פתח לצמוח לניהול לאחר סיום חודשי המועדפת. כך שאם בתי מלון מעניינים אתכם מבחינה עסקית, עבודה מועדפת בהם יכולה להיות הדרך הנכונה לתחילת הצמיחה שלכם.

חושבים על לימודי סיעוד?

אתם מכירים את עצמכם הכי טוב, אין על כך עוררין. לכן, אם אתם מתעניינים בעולם הסיעוד, דעו כי אתם יכולים להתחיל הישר מהעבודה המועדפת שלכם. עבודה מועדפת סיעודית היא מבורכת ומעניקה הרבה יותר ממה שתחשבו עליה. העבודה הזו יכולה לתת לכם את הידע המקדים בטרם הלכתם ללימודי סיעוד ויכולה לעזור לכם בשמירת קשרים עם גורמים שיהיו רלוונטים אליכם בשלבים מאוחרים יותר של החיים שלכם, עם סיום התואר.

אז, אם אתם לקראת סיום השירות שלכם, אתם ודאי יודעים מה אומרת העבודה המועדפת ואנחנו לחלוטין מבינים אם תחשבו שזו לא העבודה המזהירה עליה חלמתם. אך בזמן שאתם חולמים על עבודות אחרות, העבודה המועדפת לא רק תעניק לכם משכורת מדי חודש, אלא בסיומם של 150 הימים שלה, אתם מקבלים מענק של כמעט עשרת אלפים שקלים. כך, רק כי עבדתם. עכשיו תגידו לנו שזה לא שווה את זה. נראה אתכם.

הוסיפו תגובה קטנה..

פוסטים אחרונים

הרשמה לניוזלטר

גלילה לראש העמוד