הדברת בתי עסק בתל אביב

הדברת בתי עסק בתל אביב

בתל אביב כמו בת"א, ישנם המון סוגים שונים של עסקים. וכנראה שעבור בעל עסק, הימצאותם של מזיקים היא לא רק מבאסת ולא נעימה, אלא גם מזיקה לעסק. בואו נדבר על סוגי העסקים בתל אביב, על האזורים השונים בתל אביב ועל המזיקים שניתן למצוא באזורים ובעסקים אלו.

היא אמנם לא ניו יורק וגם לא לונדון, אבל תל אביב היא אחת מהערים המגניבות ביותר במזרח התיכון. ויחד עם זאת, גם בעולם בכלל. במיוחד אם מודדים את ת"א לפי כמויות התיירים שמגיעים אליה בכל שנה מקצוות תבל. כמו בכל עיר מרכזית בעולם, ישנם המון, אבל המון סוגי עסקים שונים. בין היתר, בתל אביב נוכל למצוא גם מזיקים מסוגים שונים. אנחנו לא חיים באוסטרליה, אז לרוב לא יהיה מדובר במזיקים ארסיים. אבל יחד עם זאת, הם עדיין לא נעימים בעין, ובטח שלא נעימים לעין הלקוח.

המזיקים שאפשר למצוא בדרום תל אביב

רגע לפני שאתם מסתייעים בשירותי מדביר בתל אביב, בואו נכיר סוגי מזיקים נפוצים בעיר. בין אם יש לכם עסק ביפו, בפלורנטין או בדרום תל אביב, אתם צריכים להכיר את סוגי המזיקים שעשויים לבקר בעסק שלכם. בואו נתחיל עם המזיקים הפחות סטנדרטיים ופחות מוכרים. רוב האנשים לא מודעים לכך, אבל למעשה בישראל חיה לה טרנטולה. כן, לא פחות מאשר עכביש גדול ושעיר העונה לשם "פרוונית".

פרווניות הן טרנטולות שמתגוררות בארץ ישראל, ואם חשבתם לעצמכם שהן בטח חיות במדבר בדרום, אז לא. חברות הדברה בפתח תקווה מדווחות כל הזמן על הדברות של פרווניות, כמו בתל אביב, ברמת גן ובערים רבות במרכז הארץ.

היכן בעיקר ניתן למצוא פרווניות בתל אביב?

הפרווניות אוהבות מקומות חשוכים, אפלים, לחים ובעדיפות למחסנים וסדנאות עבודה. כמו כן, כל מדביר בתל אביב יגיד לכם שהן נמשכות למקורות מזון. מקורות המזון של פרווניות הם מזיקים אחרים כמו יתושים, זבובים, אפילו עכברים קטנים ועוד.

הפרוונית אינה ארסית כלפי בני אדם. יחד עם זאת, חיכוך פיזי עם פרוונית עשוי להוביל לנשיכה שלה. במקרה הזה, מדביר בתל אביב (או כל מי שננשך) יחווה המסה אזורית של רקמת העור. במילים אחרות, מעין עקיצה של דבורה, רק משמעותית יותר כואבת. פרווניות נפוצות מאוד בין סדנאות העבודה של נגרים בפלורנטין, מפרזלים ורתכים בדרום תל אביב וכו'.

איך אפשר בלי מכרסמים בתל אביב?

בין אם אתם שואלים חברת הדברות בתל אביב או בעלי עסקים אחרים, הם יגידו לכם שהמכרסמים בתל אביב הם דיירי משנה שלא משלמים שכירות. בפועל, לא צריך להיות מדביר בתל אביב בכדי להבין שהעיר מוצפת בחולדות ועכברים.

המכרסמים הם מכה לא קטנה בכל תל אביב, אבל בדרום תל אביב בפרט. אם בית העסק מותקף על ידי מכרסמים, מדבירים בתל אביב יוכלו לסייע לכם באמצעות לכידה הומאנית, אך ניתן גם לבצע הדברת מכרסמים. הומאני או הדברה, בכל מקרה יהיה חשוב להיפטר מהמזיקים ואם אפשר, תבצעו הדברה סמויה מן העין. זו הדברה המיועדת לעסקים ונשארת סמויה מהלקוחות.

הוסיפו תגובה קטנה..

פוסטים אחרונים

הרשמה לניוזלטר

גלילה לראש העמוד