תביעת אובדן כושר עבודה

תביעת אובדן כושר עבודה

אובדן כושר עבודה

תביעת אובדן כושר עבודה

אובדן כושר עבודה

הנושא של תביעות בגין אובדן כושר עבודה זהו נושא מורכב ולא פשוט כלל. אין משרה הדומה לרעותה ולא כל פגיעה אמורה לפגוע בכושר העבודה. מנגד ישנן משרות אשר לא ניתן יהיה להמשיך לתפקד בהן לאחר הפגיעה. תביעות בגין אובדן כושר עבודה הינן מטבע הדברים תביעות מורכבות למדי והן דורשות ייצוג משפטי מקצועי. בדיוק לשם כך אנחנו כאן. עורך דין של תביעות אובדן כושר עבודה ייצג אתכם מול חברות הביטוח ויסייע לכם לקבל את כל מה שמגיע לכם כחוק.

תביעות בגין אובדן כושר עבודה לא חייבות להיות תביעות רק למקרים אשר בהם אבד כושר העבודה לצמיתות. גם כאשר מדובר באובדן כושר העבודה לתקופה קצרה, או אז זכאי העובד ליהנות מפיצויים אשר יאפשרו לו להמשיך להתקיים מהבחינה הכלכלית. הבעיה היא שלא תמיד הדבר פשוט כל כך, וההתמודדות מול חברות הביטוח מותירה אותנו פעמים רבות באין מענה. אך אין להתייאש. במקרים מעין אלו יש לנו את עורכי הדין אשר מציעים לנו בדיוק את השירות הזה של ליווי מקצועי למקרים של אובדן כושר עבודה.

מהו חוק ביטוח אובדן כושר עבודה?

למעשה מעניק הביטוח לכל מבוטח, את התחליף לפרנסה או להכנסה החודשית אשר אותו הוא אבד בגין הפגיעה, התאונה או המחלה אשר מהם הוא נפגע או סובל. ברור כי יהיה זה בהתאם לתנאי הפוליסה הספציפית אשר עליה הוא שילם. במקרים אשר בהם אכן יתברר כי התובע סובל מאובדן כושר עבודה והוא ממלא אחר כל התנאים הדרושים כולל תקופת המעבר אשר קבועה בפוליסה, או אז תחויב חברת הביטוח לשאת בסכום אשר אליו היא התחייבה בפוליסה.

כיצד בודקים האם מדובר באובדן כושר עבודה?

אז כאן, בניגוד למה שקורבה בביטוח הלאומי, אין צורך שיהיה זה עניין של נכות רפואית. גם אם מדובר באובדן זמני של האפשרות לעבוד, עדיין יהיה העובד זכאי ליהנות מתגמול בגין אי כושר.

הדבר ייבדק הן מתוך בדיקת היכולת התפקודית של המבוטח, הן מבחינת עיסוקו העיקרי כאשר הכול בהתחשב בגילו, בעוצמת הפגיעה, ביכולתו להסתגל למצב החדש וכך תיקבע הנכות הרפואית.

הוסיפו תגובה קטנה..

פוסטים אחרונים

הרשמה לניוזלטר

גלילה לראש העמוד