למה שעוני אומגה יקרים כל כך?

למה שעוני אומגה יקרים כל כך?

שעון הוא חלק מהאביזרים שאתם עונדים. הוא מגדיר את הדימוי העצמי שלכם באותה מידה כמו זוג נעליים או אפילו עניבה. יחד עם זאת, לא כולם מתייחסים לשעונים ברצינות. אנשים שאינם מאמינים כי שעונים הם פריטים חשובים מאוד כמו זוג נעלי מעצבים, אינם מצליחים להבין למה שעוני אומגה יקרים כל כך.

מצד שני, יש אנשים רבים שאוהבים להתהדר עם שעונים יקרים, וישנם אנשים שאולי לא ממש יכולים להרשות לעצמם לקנות שעונים יוקרתיים, אבל חוסכים את הסכומים המתאימים עד שהם מוצאים את השעון המתאים להם. אז בואו נבין כמה סיבת שמסבירות מה שעוני אומגה יקרים כל כך

כי אומגה מתקשרת ליוקרה

לשעוני אומגה יש במוניטין של השעונים המשובחים בעולם. אומגה היא יצרנית שעונים שוויצרית הפועלת כבר 170 שנים והשעונים מתוצרת שוויץ, ולכן מחירם גבוה יותר משעונים המיוצרים במדינות אחרות.

שעוני אומגה הוצגו גם במקומות הראוותניים ביותר כמו על הירח, ואצל ג'יימס בונד בסרט קזינו רויאל וסרטים אחרים. גם ספורטאים אולימפיים, טייקונים עסקיים בינלאומיים, וסלבריטאים כולל רון האוורד, ג'ורג' קלוני, פירס ברוסנן, ניקול קידמן, סידני קרופורד, דניאל קרייג ורבים אחרים, התהדרו עם שעוני יוקרה אלו.

אנשים מוכנים לשלם את המחיר המבוקש כדי שיוכלו לראות שעון כזה על פרק כף היד שלהם, כך שהם יוכלו להזדהות גם עם אישים גדולים אלה.

אומגה מייצרת שעונים מצוינים

לא רק המותג, אלא גם איכות ותפקוד מעורבים בייצור שעוני אומגה. כל שעון מעוצב באופן שהקווים היפים והעקומות האלגנטיות אינם גורים לאי נוחות לפרק כף היד.

כשאתם קונים שעון אומגה, אתם משלמים עבור ההנדסה והעיצוב המורכבים שעוברים בייצור המנגנונים המסובכים האלו. אתם משלמים גם פרמיה עבור שעון עם היסטוריה ארוכה ומכובדת.

שעוני אומגה מיוצרים בשווייץ

בדיוק כמו תה הודי, יין צרפתי, בירה גרמנית, שוקולד בלגי ואוכל איטלקי, שעונים שוויצריים מבוקשים בכל העולם. אומגה הוא שעון טיפוסי מתוצרת שוויצרית, ולכן אין פלא שאנשים מוכנים לשלם כל מה שנדרש כדי להשיג בעלות על שעון אומגה.

בעוד ששעוני אומגה יד שנייה עשויים להימכר במחירים מפתיעים ביותר, יש למותג דגמים רבים הנמכרים בעשרות אלפי שקלים, וחלקם במאות אלפים.

אומגה מנהלת מסעות פרסום נרחבים

אחד המאפיינים הבולטים של שעוני אומגה הוא שהם מפורסמים בצורה אגרסיבית מאוד. אומגה מוציאה מיליוני דולרים בחסות סרטים ואירועים ומאשרת ידוענים וערוצי פרסום אחרים.

עלות הפרסום העצומה הזו היא שהופכת את השעון למפורסם ומבוקש אך גם יקר מאוד, מכיוון שחלק גדול מעלות הפרסום מועברת לצרכן.

בלעדיות שעוני אומגה

כדי ליצור עיצובים מאוד בלעדיים, אומגה מוציאה כסף רב, במיוחד למהדורות מוגבלות. בגלל נפח הייצור הנמוך של כל חבילה של שעוני יוקרה מעוצבים, העלות של כל יצירה עולה אוטומטית.

שעון אומגה היקר ביותר שידוע עד היום הוא באגט קונסטליישן, הכולל שלושים קראט, 459 יהלומי וולטון, ויהלומי טרפז על החוקה, עם יק עשוי זהב לבן שנמכר בסביבות שבע מאות אלף דולר.

הוסיפו תגובה קטנה..

פוסטים אחרונים

הרשמה לניוזלטר

גלילה לראש העמוד