יולי אוגוסט בפתח, צאו לטייל

יולי אוגוסט בפתח, צאו לטייל

טיול בתל אביב יפו

אמנם לנו אין חופש גדול ואין לנו חודשיים שלמים של חופש לפרוס את כל התוכניות שלנו, אך אין זה אומר שאנחנו צריכים להתעלם לחלוטין מחודשי הקיץ החמים. גם לנו, אלה שלא בבתי הספר, מגיע לטייל ולמצוא פעילויות מגניבות שישאירו זיכרונות מתוקים למשך שנים.
אז גם כשאין לנו חופש גדול, מה אפשר לעשות בחודשים החמים של השנה? הנה התשובה שלכם-
סבב מוזיאונים
אתם לא חייבים לאהוב מוזיאונים, אתם יכולים סתם לחבב אותם. כך או כן, ישנם מוזיאונים מרהיבים ביופיים או מעניינים בטירוף אשר יכולים למשוך את תשומת לבכם בן רגע. כך, ישנו מוזיאון ביפו שיכול להפוך את היום שלכם לחוויה מגניבה במיוחד.

המוזיאון של אילנה גור שוכן ביפו והוא מיוחד במינו על כלל סוגי האומנות אותם אילנה בוחרת להציג במוזיאון, שגם הוא בעל מבנה מיוחד ומוסיף המון למערך היצירות שלה.
יום מים
לונה גל, מימדיון, בריכה או חוף ים. תבחרו מה שבא לכם ולכו על זה. ימי הקיץ החמים מזמינים אתכם, גם במדינתנו הקטנה שכה חסר בה מים, להתענג על מים קרים וצוננים במגוון רחב של אפשרויות. כל מה שאתם צריכים להחליט זה מה אתם מחפשים מהיום הזה. אם אתם סתם מחפשים סטאלבט, אנחנו יכולים להבטיח לכם שהמימדיון והלונה גל אולי לא יהיו הרעיון הכי טוב עבור זה. אך אם אתם מחפשים אקסטרים ופריקת אנרגיות, לכו עליהם עכשיו.
לונה פארק
מי לא אוהב לצרוח את נפשו כאשר מעיפים אותו למעלה ולמטה במהירות רבה כשכל מה שיש לגופו זה חגורת בטיחות? אתם? מעולה! אם לא ביקרתם זמן רב בלונה פארק הרשו לנו להגיד לכם שהחוויה היום לחלוטין שונה מהחוויה בעבר וכיום ישנם מתקנים חדשים ומלהיבים מאוד. כך שאם אתם מחפשים איך להקפיץ את רמות האדרנלין שלכם בשתי שניות בלבד, הלונה פארק יכול להיות רעיון לא רע בכלל.
ספארי
אוהבים חיות? גם אנחנו! ותאמינו לנו, ביקרנו בספארי ואין חוויה יותר קסומה מזו. לא רק שאתם נכנסים עם הרכב למתחם של חיות ויכולים להיתקל לפתע בבת יענה סקרנית ולראות מרחוק את ההיפופוטמים משתכשכים בבריכה שלהם. עם ההגעה למתחם החניה של הספארי, תוכלו להתחיל את הסיור שלכם ולהיתקל בחיות שבואו נגיד את זה ככה, אנחנו לא נתקלים בהם ביום יום. ישנן חיות מרהיבות ביופיין וישנן חיות שלא ידענו כלל על קיומן! כך או כך, חוויה מרתקת ומלמדת כאחד.
אז החודשים יולי ואוגוסט ממש עוד רגע כאן. וכמו שהבנתם, אתם לא חייבים חופש גדול כדי לעשות פעילויות של חופש גדול. פשוט בחרו את הימים המתאימים לכם ותנו לעצמכם קצת חופש. אנחנו מבטיחים שאף אחד לא יכעס עליכם.

הוסיפו תגובה קטנה..

פוסטים אחרונים

הרשמה לניוזלטר

גלילה לראש העמוד