חשיבות השמנים אתריים בחייכם והיכן תוכלו למצוא אותם

חשיבות השמנים אתריים בחייכם והיכן תוכלו למצוא אותם

חשיבות השמנים אתריים בחייכם והיכן תוכלו למצוא אותם

אתם לא חייבים להאמין ברפואה הוליסטית, אתם גם לא צריכים לוותר על הרפואה המערבית. שמנים אתריים הם לחלוטין ערך מוסף עבור חייכם ובריאותכם אשר לא מצריכה מכם דבר מעבר לטפטוף כמה טיפות במקומות הרצויים.

אם אתם עוד לא בקיאים בכל נושא השמנים האתריים, הבאנו לכם הסבר על השמנים עצמם ומה הם יכולים לספק עבורכם-

אז כמו שאמרנו, שמנים אתריים משמשים לעתים קרובות בארומתרפיה שהיא סוג של רפואה אלטרנטיבית. השמנים הם למעשה תמצית שחולצה מצמחים ולוכדים את מהות הצמח על ידי זיקוק (קיטור או מים). לאחר שהכימיקלים האתריים הוצאו מן הצמח, הם מעורבבים עם שמן ובכך נוצר מוצר לשימוש.

איך ניתן ליישמם?

שמנים אתריים הם הנפוצים ביותר לשימוש בפועל של הארומתרפיה. ניתן ליישמם בשאיפה או במריחה על העור. הם אינם ניתנים למאכל.

כאשר אתם מורחים את השמנים האתריים על גופכם, השמן נספג בגוף שלכם ומעניק לו את הסגולות הרפואיות שלו. כך, גם כשנספג הוא נכנס אל מחזור הדם ומשרת את מה שבאתם לבקש, בעיקר רגיעה והפחתת לחץ.

שמנים אתריים מסוימים זקוקים לחום כדי להיפתח ולסייע ועל כן ישנם טיפולים הנעשים עם שמנים מחוממים  מראש. כמו כן, גם טפטוף כמה טיפות שמן ואידוי שלהן כך שהאדים מתפזרים בחדר מסוגלים להשרות אווירה כוללת ומרגיעה על החדר. כך, שאיפת הריחות יכולה לעורר אזורים שונים במערכת העצבים שלכם, כמו המערכת הלימבית שלוקחת תפקיד ברגשות, בהתנהגויות, בחוש הריח והזיכרון לטווח הארוך. כמו כן, המערכת הלימבית ממלאת תפקיד פיזי לא מודע כמו על הנשימה, קצב הלב ולחץ הדם.

היכן אפשר למצוא שמנים אתריים?

במדינתנו הקטנה לא כל כך קשה למצוא חנויות המספקות שמנים אתריים אך אם אנחנו פה, מן הסתם שתוכלו למצוא חנות לשמנים אתריים ועוד מוצרים דומים בתל אביב.

סוגי שמנים פופולריים

קיימים כיום למעלה מ-90 סוגים שונים של שמנים אתריים אשר לכל אחד יש את הייחוד שלו והריח הייחודי שלו. בכך, הם מקיימים יתרונות שונים לפי הצורך האישי שלכם-

  • מנטה- מגביר אנרגיה ועוזר לעיכול
  • לבנדר- מקל על המתח
  • אלמוג- מרגיע עצבים ועוזר להתמקד
  • קמומיל- לשיפור מצב הרוח ולהרפיה
  • עץ התה- נלחם בזיהומים ומחזק את המערכת החיסונית
  • יסמין- עוזר למנוע דיכאון
  • לימון- מסייע לעיכול, משפר מצב רוח, עוזר לכאבי ראש ועוד

יתרה מזאת, ישנם אנשים שאוהבים להשתמש בשמנים אתריים ולאו דווקא עבור הרווחה הבריאותית. יש שישתמשו בשמנים האתריים עבור ניחוח בית נעים יותר, יש כאלה שמשתמשים באותם שמנים אתריים עבור ריח טוב יותר לכביסה. השמנים מראים אפקטיביות גם כשמדובר בהרחקת יתושים או מזיקים אחרים והם מאה אחוז ידידותיים לסביבה.

בשורה התחתונה, ארומתרפיה היא אינה הדרך היחידה להשתמש בשמנים אתריים, אך אם החלטתם להיכנס אל עולם השמנים האתריים, רצוי שתיוועצו עם מומחה בעניין (למשל, כשאתם מגיעים לחנות התל אביבית), שיעזור לכם להגיע לשמן הייחודי עבורכם.

הוסיפו תגובה קטנה..

פוסטים אחרונים

הרשמה לניוזלטר

גלילה לראש העמוד