המדריך השלם לעיצוב ותכנון משרד בתל אביב

המדריך השלם לעיצוב ותכנון משרד בתל אביב

מתכננים לפתוח משרד באחד מהמגדלים בתל אביב? עליכם לעשות צעד זה בצורה חכמה. פתיחת משרד בתל אביב, דורשת השקעה כספית: של שכירות, של עיצוב ותכנון המשרד, ושל קניית ריהוט. איך מצליחים להביא את המשרד לידי הצלחה? ההצלחה, מתחילה בתכנון של המשרד.

האם עיצוב משרד יוקרתי חייב להיות יקר?

מה הייתם רוצים שהמשרד ישדר ללקוחות? אם אתם עורכי דין, אדריכלים, או רואי חשבון, הייתם רוצים שהמשרד ישדר מקצועיות. משרד המעוצב בצורה יוקרתית, נחשב בעיני הלקוחות הפוקדים את המשרד, כמשרד יוקרתי. האם עיצוב יוקרתי של המשרד צריך להיות יקר? לא בהכרח. אפשר לשדר יוקרה בדברים פשוטים. למשל: רכישת כיסאות משרדיים איכותיים ויוקרתיים עבור המזכירים, והפקידים. כלל, לקוחות מעריכים משרד שמשקיע היטב בעובדים. ריצוף פרקט יוקרתי, לא חייב תמיד להיות יקר. גם מחיצות ודלתות מזכוכית, לא חייבים בהכרח להיות יקרים.

עליכם להחליט מה המסר שאתם משדרים ללקוחות.

כדי שהמשרד יביא לפעולות מכירה, עליכם להחליט מה המסר שאתם רוצים שהלקוחות ירגישו, כאשר הם באים למשרד. כמובן, מומלץ שהלקוחות ירגישו יוקרה, ירגישו מקצועיות. אך, ישנם הבדלים קטנים עיצוביים. יש הבדל בין משרד יוקרתי של אדריכלים, לבין משרד של עורכי דין.

למשל, במשרד אדריכלים יוקרתי, אפשר לשלב חיפוי קיר מיוחד, קרינזים בקירות, קשתות, ועוד אלמנטים עיצוביים אדריכליים. לעומת זאת, עיצוב של משרדי רואי חשבון ועורכי דין, צריך להיות נקי. אפשר ורצוי להשתמש בגווני אפור- שחור- זהב. אך השימוש בגוונים אלו, חייב להיות חלק ונקי. 

משרד יוקרתי מרוצף רק בפרקט או שיש!

אם אתם רוצים לתת למשרד עיצוב יוקרתי, השתמשו אך ורק בריצוף פרקט. מדוע? יש כמה סיבות לכך, שריצוף פרקט נחשב יוקרתי. הסיבה החשובה ביותר, היא שרצפת פרקט קלה מאוד לניקוי. אחד מהדברים שנותנים תדמית חיובית למשרד, היא הרצפה המבריקה. לכן, לא מומלץ לרצף משרד בשום רצפות אבן. גם לא רצפות של גרניט. על מנת ליצור תאורה טבעית דרך השתברות קרני האור, מומלץ לבחור באריחי פרקט בעלי צבע בהיר. אם יש תקציב, אפשר לרצף באריחים של שיש יוקרתי.

שימו במשרד עציצים!

אחד מהאלמנטים שיכולים לתת למשרד תחושה של יוקרה, הוא הצבת עציצים. אמנם, עציצים מזכירים טבע. אך, הם נותנים גם תחושה של חמימות וביתיות. אפשר לשים עציצים קטנים על אדן החלון, שולחן העבודה, או להציב במסדרון. באופן כללי, מומלץ להציב במסדרון עציצים עם שיחים גדולים. אם אפשר- מיני עצים. עציצים גדולים אלו, נותנים תחושה יוקרתית.

מה אתם תולים על קירות המשרד?

לפעמים, ההבדל בין משרד יוקרתי למשרד פשוט, הוא הקירות. משרד פשוט, מתאפיין לרוב בקירות ריקים. אילו תמונות נתלה על קירות משרד יוקרתי? תמונות נוף, תעודות דיפולמה, תעודות הצטיינות. במשרד אדריכלים, מומלץ לתלות תמונות של הדמיות ופרויקטים. באופן כללי, יש להתאים את התמונות, לאופי של המשרד. 

הוסיפו תגובה קטנה..

פוסטים אחרונים

הרשמה לניוזלטר

גלילה לראש העמוד