חדרי בריחה במרכז

חדרי בריחה במרכז

 

אם בכל חופשה, יום כיף או סתם זמן פנוי אתם מחפשים אחר פעילות או אטרקציה כיפית להעביר בה את הזמן – אתם מוכרחים לנסות את החוויה של משחקי חדרי הבריחה. חדר בריחה, או חדר מילוט בשמו הנוסף, הוא משחק שמעביר את המשתתפים הרפתקה מוחשית של ממש. הטרנד החל כבר בשנת 2007 ברחבי העולם, אך הגיע לישראל רק כעבור מספר שנים.

ישנם מקומות בעולם העורכים כנסים ואירועים גדולים ורשמיים של משחק הרפתקאות זה, כך שהדבר הפך להיות אטרקציה של ממש בעיקר בגלל החוויה המציאותית שהמשחק נותן לשחקנים לעבור, בשונה ממשחקי מחשב וטלוויזיה שהדור של היום רגיל אליו.

פעילות מהנה עבור זוגות

חדרי הבריחה מיועדים לכולם ובכל קבוצת גיל, אך ידועים כבילוי אהוב במיוחד על זוגות שאוהבים משחקי אקשן ואתגר מותחים במיוחד. המטרה העיקרית של המשחק היא להצליח להיחלץ מתוך חדר נעול, תוך פתירה של משימות וחידות בדרגות קושי שונות, וכל זאת תוך מציאת דלת המילוט מהחדר בפרק זמן קצוב בלבד.

מכיוון שמדובר במשחק עם המון משימות אתגריות, זוהי חוויה שיכולה לחזק את הזוגיות בגלל שיתוף פעולה ועבודת צוות של שני בני הזוג, הבנת המשימות יחד ומציאת הפתרון תוך הקשבה והכלה אחד של השני. הצלחה של המשחק היא גאווה וכיף של ממש, ולכן זוהי אטרקציה שהפכה להיות פופולרית במיוחד אצל זוגות מכיוון שהם מחפשים בכל פעם אחר חדר בריחה במרכז, או כל מקום אחר שיהיה הרבה יותר מאתגר מחדרים אחרים שהם פתרו יחד.

חוויה לכל המשפחה

החוויה של חדרי הבריחה מומלצת במיוחד גם עבור משפחות שמחפשות אחר פעילות מהנה ומגבשת לכל המשפחה. היתרון של חדרי הבריחה הוא שניתן להשתתף במשחק על פי מספר מסוים של שחקנים, כך שישנם חדרים המתאימים למשפחות עם כמה משתתפים בקבוצות גיל שונות. חדרים אלו יהיו עם יותר משימות וחידות שדורשות פתרון, כך שמצד אחד יהיו לכל המשתתפים מספיק משימות לעשות יחד אך מצד שני יוכלו להצליח ולהגיע לפתרון בפרק הזמן הדרוש.

המלצות לבחירת חדרי בריחה במרכז

כיום ניתן למצוא מבחר גדול של חדרי בריחה במרכז הארץ, בצפון ובדרום. לכל חדר בריחה יש את הקונספט והמשימות שלו, כך שאם הייתם פעם אחת בחדר בריחה מסוים, מומלץ לא לחזור אליו שוב כי אתם כבר מכירים ויודעים את המשימות והדרך לפתרון.

אם אתם מעוניינים לאתגר את עצמכם, מומלץ לבחור חדר בריחה במרכז שיהיה בעל דרגת קושי גבוהה יחסית וכך החידות והמשימות ידרשו מכם חשיבה משותפת גבוהה ומתוחכמת יותר. אם זו הפעם הראשונה בה אתם הולכים לחדר בריחה, העדיפו לבחור חדר בריחה בעל דרגת קושי קלה יחסית, וגם אחד כזה בעל קונספט או סיפור עלילה שהוא מוכר לכם כמו חדר המתבסס על סרט מוכר.

הוסיפו תגובה קטנה..

פוסטים אחרונים

הרשמה לניוזלטר

גלילה לראש העמוד