טיפים לבחירת חופשה במרכז

טיפים לבחירת חופשה במרכז

הדרום מציע את נופיו המדבריים, בעוד שצפון הארץ הוא אזור גדוש בצמחייה פסטוראלית. ומה במרכז הארץ? יש היכן לנפוש! בואו נדבר על טיפים לבחירת חופשה במרכז, בין אם בא לכם איזה מלון מפנק, צימר או סוויטת אירוח, וילות ועוד. 

בדרום הארץ תוכלו למצוא אירוח מדברי, ובצפון הארץ יש לא מעט צימרים מסוגים שונים. ומה קורה במרכז הארץ, האם יש היכן לנפוש? והאם יש אטרקציות שוות במרכז? כן, אכן מרכז הארץ הוא אזור שמציע לא מעט תעסוקה לתיירים מכל העולם. אם אתם מסתובבים בתל אביב ביולי-אוגוסט, סביר להניח שתשמעו בעיקר צרפתית, אנגלית, ספרדית ועוד כל מיני שפות שמאפיינות את הרחובות התל אביביים בעונת התיירות. אז אם כך, בואו באמת נתחיל עם תל אביב.

  1. חופשה בעיר שלא ישנה – תל אביב

אמרתם חופשה במרכז, אמרתם תל אביב. בעיר שלעולם אינה ישנה, תוכלו למצוא מגוון ענק של מלונות ובתי הארחה, וילות אירוח, דירות AIRBNB ועוד. אם למשל מתחשק לכם נופש מול הים, יש לכם לאורך רצועת החוף של תל אביב מלונות מסוגים שונים. בעוד שתוכלו למצוא אכסניות ומתחמי אירוח, תוכלו למצוא גם מלונות יוקרה בתל אביב. רחוב הירקון למשל, הוא רחוב בת"א שתוכלו למצוא בו גם אכסניות וגם מלונות יוקרה.

  • בחירת אטרקציות שמתאימות לרוח הנופש

אם אתם מתכננים בקרוב חופשה במרכז, אנחנו ממליצים לשים דגש כלשהוא על בחירת אטרקציות נכונה. אם למשל אתם מטיילים עם ילדים, יש לכם מגוון אטרקציות למשפחה במרכז. תוכלו לצאת לטיולי ג'יפים, טיולי סוסים, טיולים רגליים ועוד.

  • טיולים קולינאריים במרכז

אנשים רבים מוצאים הנאה בטיולים קולינאריים, ככה שזו אופציה גם כן. יש במרכז הארץ מסעדות מכל הסוגים ובכל הרמות, ככה שאפשר לארגן טיול קולינארי איכותי במיוחד. אם תרצו, תוכלו גם לצאת ליום של טעימות גבינות ויין במושבים במרכז. מעולה עבור זוגות.

  • ביקור ביקב יין במרכז

ואם כבר הזכרנו יין, אנחנו ממליצים על ביקור ביקבים הפזורים במרכז הארץ. ביקור ביקב יין הוא אטרקציה מעולה עבור כלל סוגי המטיילים. בין אם מדובר בנופש זוגי או משפחתי, אולי בכלל קבוצתי, הביקור ביקב יהיה מעניין. הוא יכלול הדרכה על הכנת היין, טעימות של יינות ועוד.

  • פינוקי ספא במרכז

בנוסף לכל מה שציינו עד כה, אנחנו רוצים לדבר גם על הנושא של הפינוק. אם אתם מתכננים חופשה במרכז ורוצים להתפנק כמו שצריך, יש לכם לא מעט מלונות במרכז הכוללים מתחמי ספא SUPER איכותיים ומפנקים. מתחמי הספא השונים כוללים סוגי טיפולים כמו עיסויים מקצועיים, אבנים חמות, טיפולי רפלקסולוגיה, עיסויים שוודיים ועוד. אם אתם מתארחים בבית הארחה שבו לא קיים מתחם ספא, יהיה אפשרי לאתר מתחמי ספא עצמאיים.

  • השוואת מחירים בין טיסות וחופשות

טיפ נוסף, שהוא אולי הכי חשוב ואנחנו רוצים להתעכב עליו: השוואת מחירים בין מלונות וטיסות, חופשות ועוד. שמעו לנו, ישנם לפעמים הבדלים מהותיים במחירים בין טיסות, בין סוכנויות נסיעות ובין מלונות. תשתמשו באינטרנט, שהוא הכלי הכי אפקטיבי עבור השוואת מחירים בין חופשות בארץ ובחו"ל. תוכלו להסתייע בפורטלים שונים, בפורומים, קבוצות חברתיות בפייסבוק ועוד.

המאמר נכתב באדיבות – מדריכי התיירות פייסטה

הוסיפו תגובה קטנה..

פוסטים אחרונים

הרשמה לניוזלטר

גלילה לראש העמוד