המסעדות הטבעוניות הטובות בעולם!

המסעדות הטבעוניות הטובות בעולם!

מסעדה טיבעונית

להיות טבעוני זה עדיין לא פשוט, כשמסביב רוב המסעדות אינן טבעוניות, ולהיות טבעוני שמרבה לנסוע בעולם – זה אתגר של ממש. למרבה המזל אני לא לבד בעולם, לצידי תנועת אנשים שרק גדלה ומתעצמת, שכמוני, מאמינה שאין צורך לבסס את התפריט על מוצרים מן החי.

בעודי מסתובב בעולם, מתוקף העבודה שלי, גיליתי מבחר מסעדות טבעוניות נפלאות, ומאחר ודי קשה למצוא מסעדות טבעוניות בנקודות מרוחקות בעולם החלטתי להעביר את הידע שלי הלאה, אליכם, טבעוניים יקרים.

אני סבור שאנחנו, הטבעוניים, עוד לא נגענו בקצה הקרחון. נכון שיש היום יותר מנות טבעוניות טעימות מאי פעם, אך מסיבוביי במסעדות טבעוניות ברחבי העולם עולה כי זו היא רק ההתחלה, ונכונו לנו עוד הפתעות רבות בעתיד.

מסע קולינרי טבעוני מסביב לעולם:

רוקה מו Roca Moo – , ברצלונה, ספרד – מסעדה טבעונית זו היא פרי יצירתם של צוות המסעדנים שהקימו את המסעדה הקטלנית  הידועה אל סייר דה קאן רוקה (El Celler de San Roca) הממוקמת במלון Omm, וזכתה ללא פחות מ-3 כוכבי מישלן. כמצופה מצוות עטור כבוד שכזה, מסעדת רוקה מו מציעה חוויה ברמה אחרת. המנות מעוצבות לעילא, מושקעות, אלגנטיות וסופר מודרניות. אתם יכולים לשבת ליד שולחן או ליד הבר, ופשוט להנות מהאווירה המדהימה והאוכל הטבעוני האקסקלוסיבי שמוגש בה.

גרו – Gro, שטוקהולם, שוודיה – השם של המסעדה הזו הוא שילוב של שתי מילים בשוודית – "דברים ירוקים" ובהחלט ניתן להבין מהשם שלה מה הקונספט שלה ולמי היא מיועדת. מסעדת גרו מיוחדת במינה: יש לה מטבח פתוח, כך שניתן לראות כיצד השף מנצח על כל הקסם הזה. סצנת המסעדות של שטוקהולם מאוד שוקקת וחיה ובאמת יש לא מעט מסעדות נפלאות, גם צמחוניות וגם טבעוניות, אבל מסעדת גרו היא באמת משהו אחר. משיחה שניהלתי במסעדה עם העובדים הבנתי שעד לפני כמה חודשים הם הגישו רק ארוחת צהריים, אבל בגלל הפופולריות של המסעדה הם החליטו לפתוח אותה גם בלילות, כשהם מקפידים להציג תפריטים משתנים ומנות מרעננות המתחדשות בכל יום.

גראסיייס מאדרא – Gracias Madre, סן פרנסיסקו ולוס אנג'לס, קליפורניה – אם ניסיתם בעבר לחפש מסעדה מקסיקנית טבעונית בוודאי גיליתם שמדובר במשימה קשה עד בלתי אפשרית. אך בסן פרנסיסקו ובלוס אנג'לס תמצאו מסעדה מקסיקנית טבעונית אחת שהיא יוצאת מן הכלל. למסעדה הזו שני סניפים, האחד בסן פרנסיסקו והשני בלוס אנג'לס, כאמור. בתפריט תמצאו טאקו במילוי ירקות עונתיים, בוריטוס וטמל נפלא. 

ההרביוורס – The Herbivores, הונג קונג – ראמן, כופתאות ועוד מעדנים טבעוניים שהם מסימני ההיכר של המטבח ההונג קונגי מקבלים טוויסט טבעוני משובח ומחכים רק לכם במסעדת The Herbivores. המסעדה ייחודית, מודרנית, כיפית ומזמינה. בנוסף למנות המסורתיות שמגיעות על טהרת הטבעונות יש עוד שפע של מנות המושפעות ממטבחים נוספים כגון: ריזוטו מנגו , קרבונרה דלעת ואפילו טורטיות. 

פלאנט – Plant, קייפ-טאון, דרום אפריקה – למראית עין, מסעדת Plant לא נראית מסעדה מתוחכמת. בהתחלה היא נראית מסעדה רגילה ופשוטה, אבל כאשר נכנסים לאווירה אי אפשר שלא ליפול בקסמה. יש לה עוד סניף בעיר וקל מאוד להגיע אליה. בתפריט תמצאו מנות דוגמת: BLT שעשוי מבייקון טמפה וכן המבורגרים טבעוניים עסיסיים.

נסיעה טובה ובתאבון!

הוסיפו תגובה קטנה..

פוסטים אחרונים

הרשמה לניוזלטר

גלילה לראש העמוד