דרושים בצל הפיטורים בקורונה

דרושים בצל הפיטורים בקורונה

דרושים בצל הפיטורים בקורונה

אין ספק על כך שהקורונה שינתה את כל דפוס החיים שלנו, ואם בעבר היינו בטוחים במקום העבודה שלנו – כיום המצב שונה לחלוטין. כל אחד הבין כי לא משנה כמה הוא מרגיש בטוח, מחר בבוקר הכל יכול להשתנות מסיבה כזאת או מסיבה אחרת. מרבית האנשים הצליחו בצורה כזאת או אחרת לחזור למקום העבודה, אך ישנם כאלה שמצאו את עצמם משלמים את המחיר ומפוטרים.

אך אם בעבר היו דרושים עובדים ללא מעט משרות, כיום המצב שונה לחלוטין ומקומות עבודה מעדיפים שלא להעסיק. אז איך אפשר למצוא עבודה בימים טרופים אלה כאשר הקורונה עדיין נמצאת בחיינו?

האם מגיעים לכם דמי אבטלה?

עוד לפני שאתם מתחילים להיכנס לאתרי אינטרנט של דרושים, אתם צריכים לבדוק מהן הזכויות המגיעות לכם מתוקף החוק. כיום הממשלה בהובלת משרד האוצר מבינה את הסיטואציה הבעייתית שנכפתה על כולנו, והיא מציעה לא מעט הטבות בכדי שכל אחד יוכל למצוא את מקומו. מהסיבה הזאת לא מעט מהמפוטרים שפוטרו בעידן הקורונה יהיו זכאים לקבל דמי אבטלה.

זה לא משנה היכן אתם מתגוררים – דין תל אביב הוא כדין הפריפריה במקרה הזה. כך שאנו ממליצים לכם בתום לב לבדוק בדיוק מה מגיע לכם, כך תוכלו להוריד במעט את מפלס הלחץ שבו אתם שרויים. תזכרו כי הלחץ שאתם חווים עלול בסופו של יום לפגוע בסיכויי הקבלה למקומות העבודה.

לפני שתגישו קורות חיים – תתקנו אותם

בחודש האחרון התחילו יותר ויותר מקומות עבודה לפתוח את שעריהם, וכך גם אותם מקומות עבודה מחפשים להעסיק עובדים. אך אתם צריכים לזכור כי גם עיר כמו תל אביב שבה יש המון מקומות עבודה, המצב איננו אידיאלי וכמות המפוטרים היא יחסית גדולה. לכן אתם צריכים כיצד תוכלו להתבלט על פני כל שאר המתמודדים. כי לכל מודעת דרושים יהיו מאות או אלפי פניות בעקבות המצב.

ההמלצה שלנו אליכם היא לשפץ את קורות החיים שלכם, כך שתוכלו להגיע למצב שבו אתם מציגים את כל היתרונות שלכם. תשתדלו אפילו להתאים את קורות החיים על פי המשרה שאליה אתם אמורים להגיש אותם.

אל תהיו קטנוניים – תעשו גם ויתורים

תזכרו כי הקורונה שינתה את כל חוקי המשחק שאליהם התרגלתם, ולכן אם עד לפני מספר חודשים הייתה לכם את הפריבילגיה להגיע עם דרישות – כיום המצב שונה. השאיפה שלכם צריכה להיות להביא אוכל הביתה, זה לא משנה אם תעשו זאת בעבודה שאתם פחות מתחברים אליה.

תגישו קורות חיים לכל משרה שהיא רלוונטית עבורכם, גם אם השכר יהיה נמוך מהשכר שאליו התרגלתם עד כה. תשתדלו למצוא את האיזון הנכון, על מנת שתוכלו להגדיל בצורה משמעותית את הסיכוי שלכם להתקבל לעבודה כל זאת עדיין כאשר הקורונה מרחפת לנו מעל לראש.

הוסיפו תגובה קטנה..

פוסטים אחרונים

הרשמה לניוזלטר

גלילה לראש העמוד