דברים שעשינו בגיל עשרים ואנו מתחרטים עליהם בגיל ארבעים

דברים שעשינו בגיל עשרים ואנו מתחרטים עליהם בגיל ארבעים

הסרת קעקועים

הייתם מאוהבים בצעירותכם וקעקעתם על גופכם את שמה של אהובתכם או אהובכם? ואבוי, הקשר נגמר והקעקוע נשאר? הכרתם מישהו חדש, עומדים אפילו להתחתן, אבל שמו/ה של האהוב/ה מקועקע לנצח על גופכם? לא נעים. אבל אל דאגה, יש מה לעשות. נדמה לנו שקעקועים זה לנצח, אבל קעקועים אפשר להסיר.

הסרת קעקועים – למה בכלל כדאי?

כולנו מקבלים החלטות בצעירותנו שאנו עלולים להתחרט עליהן בהמשך החיים. למשל בחירה במסלול לימודים לא מתאים, החלטה שגויה לגבי מקום מגורים, בחירת זוגיות לא ראויה. את רוב ההחלטות אפשר לתקן, אבל יש כאלו שנדמה לנו שלא. למשל, קעקועים.

אבל, כאמור, יש מה לעשות וקעקועים לא חייבים להישאר עלינו לכל החיים. על ידי הליך מיוחד אפשר להסיר אותם. זה אמנם לא נעים, אך אין ספק שהרגשתכם תשתפר והחרטה על הקעקוע שעשיתם בצעירותכם, תיעלם. הסרת קעקועים לא רצויים יכולה לתת לאנשים הרגשה טובה ובטחון בגופם.

ולמה בעצם כדאי להסיר קעקוע? התבגרתם, אתם רואים כיום דברים אחרת מהתקופה בה עשיתם את הקעקוע, ומה שהתאים לכם בעבר כבר לא מתאים היום. קעקוע שאיננו אוהבים ושחקוק על הגוף ואינו ניתן לשינוי, עלול לגרום לתחושה של מיאוס ורתיעה בכל פעם שאנו רואים אותו.

הסרת קעקועים – איך זה עובד?

נתחיל מזה שאת רוב הקעקועים ניתן להסיר. לפני התהליך של הסרת קעקועים מגיעים לפגישה עם המטפל המוסמך כדי לבחון את הקעקוע, מידת העומק שלו בעור ובדיקת בריאות כללית.

בשלב הבא מתבצעת ההסרה עצמה. מאלחשים את האזור המקועקע כדי להפחית את רמת הכאב ולאחר מכן עובדים עם מכשיר לייזר בתהליך ההסרה עצמו. קרן הלייזר מפרקת את הפיגמנט בשכבת העור העליונה, הוא עובר באופן מיידי אל מחזור הדם ויוצא בהפרשות הגוף.

כבר לאחר מספר ימים ניתן לראות שהצבע דהה. לאחר כחודש הצבע שנמצא בשכבות העמוקות יותר של העור עולה על פני השטח ושוב מתבצע התהליך, בדיוק באותו האופן. כך, במשך סדרת טיפולים,  כל פעם מסירים שכבה נוספת של הקעקוע, עד להיעלמותו. אורכו של כל טיפול הוא כעשר דקות ולרוב נדרשים כחמישה טיפולים, אך שוב, תלוי בגודלו של הקעקוע. מיד לאחר הטיפול האזור אשר נחשף ללייזר עלול להתנפח מעט, אך ניתן להפחיתו על ידי קירור המקום באמצעות קרח. וחשוב למרוח משחה אנטיביוטית במשך עשרה ימים לאחר הטיפול.

הוסיפו תגובה קטנה..

פוסטים אחרונים

הרשמה לניוזלטר

גלילה לראש העמוד