גאדג'טים של ריגול

גאדג'טים של ריגול

אין ספק, ישנם סוגים רבים של גאדג'טים לריגול, שיכולים להיות מורכבים או פשוטים מאוד. בנוסף, גאדג'טים של ריגול עשויים להיות מאוד יקרים או זולים מאוד.

ממקליטי קול, דרך מצלמות ריגול ועד מכשירי האזנה, השימוש בגאדג'טים של ריגול מתבצע לשם איסוף מידע ממטרה.

התקנת מכשירי האזנה

מכשירי האזנה לריגול יכולים לגשת מרחוק לרשת ה-WIFI שלכם. מחשבים וטלפונים סלולריים יכולים לשמש גם כמכשירי מעקב. באופן מפתיע, מרגל אינו צריך לשתול מכשירי האזנה על מנת לגשת למידע שלכם. הטכנולוגיה מקלה מאי פעם על מרגל לגשת למידע שלכם.

ייצור ומכירה של גאדג'טים לריגול הוא ענף של מיליארדי שקלים. בנוסף, תעשיית הגאדג'טים לריגול ממשיחה לצמוח. כמו כן, טכנולוגיית הריגול ממשיכה להתפתח. גאדג'טים של ריגול זמינים בקלות, וכן, היום, יותר מאי פעם קל יותר, פחות יקר ופחות מסוכן עבור מרגל לתפוס את המידע שלכם.

מכשירי הקלטה

מכשירי הקלטה הם מכשירים שמקליטים קולות. הם משתמשים במיקרופון כדי ללכוד שידורי שמע. חלק מהסוגים של מכשירי ההקלטה, כוללים מכשירי האזנה ומצריכים שהמרגל יהיה בקרבת מקום על מנת לשמוע את השידורים.

באופן מפתיע, מרגלים עשויים להשתמש גם במכשירי האזנה הפועלים מרחוק. בנוסף, מכשירי האזנה מרוחקים יכולים לנצל את הרשת הסלולרית כדי להעביר את האודיו שנלכד למקור חיצוני. דוגמאות של מכשירי האזנה לאודיו כוללות מקליט קול, מיקרופון לייזר, ועוד.

מצלמת ריגול

מצלמת ריגול היא סוג של מכשיר מעקב שפועל על וידיאו. זהו גאדג'ט של ריגול שמשתמש במצלמה כדי לצלם באופן סמוי וידיאו.

מצלמת ריגול עשויה להיות קטנה מאוד בגודלה. מסיבה זו, היא ניתנת להסתרה בחפצים כמו עט ריגול, שעון או אפילו חיה ממולאת. לדוגמא, מצלמות נסתרות שפועלות על וידיאו משמשות למעקב אחר מטפלות או למטרות אחרות.

מכשירי האזנה

מכשירי האזנה משתמשים במיקרופון להקלטת צלילים. בסופו של דבר, ניתן להשתמש בהם במרחקים קרובים או מרחקים ארוכים. כשהם משמשים בטווח קרוב, הם עשויים להיות מוסתרים. כשהם משמשים למרחקים ארוכים, הם עשויים להיות מחוברים למקלט.

וזה לא הכול. ניתן להשתמש באוזניות להאזנה לשמע שנלכד. מכשירי האזנה למרחקים ארוכים יכולים לעתים קרובות להיות גדולים בגודלם ואינם מוסתרים.

מכשירי לייזר

מכשירי לייזר משתמשים בקרן לייזר כדי לאתר רטט קול באובייקט מרוחק. באופן כללי, גאדג'טים של ריגול אלה משתמשים באובייקט שרוטט, למשל תמונה על קיר, מחדר המטרה. לאחר מכן, קרן הלייזר מופנית לחדר דרך חלון, משקפת את האובייקט וחוזרת למקלט.

לבסוף, המקלט ממיר את ההקלטה לאות שמע, כך שהמרגל יכול לשמוע רעשים. אז ניתן להשתמש בסוג זה של גאדג'ט לריגול עם סיכוי קטן לחשוף את המרגל מאחר ומיקרופון הלייזר נמצא מחוץ לחדר היעד.

 

הוסיפו תגובה קטנה..

פוסטים אחרונים

הרשמה לניוזלטר

גלילה לראש העמוד