בעל עסק? שירותי אחסנה יכולים להיות הפתרון המושלם עבורך

בעל עסק? שירותי אחסנה יכולים להיות הפתרון המושלם עבורך

קורס דרופשיפינג

אתה מחזיק עסק מצליח ואתה רוצה להגיד את ההכנסות שלך ולשם כך אתה צריך להחזיק ולקנות יותר סחורה וציוד. אבל אתה לא יודע איפה אתה אמור לשים את הציוד והסחורה שאתה רוצה לקנות? אז יש לנו את הפתרון המושלם עבורה.
שירותי אחסנה. כאשר תשכור שירותי אחסנה כל הבעיות שלך בנוגע לאחסון וחוסר שטח יפתרו בשנייה אחת.
ישנם כל כך הרבה עסקים מתפתחים ומפותחים אשר משתמשים במחסני אחסנה.
אז למה אתה צריך לקחת את איזי שירותי אחסנה?

הסיבה הראשונה היא שאם העסק שלך הוא עסק גדול אשר יש לו מספר רב של חנויות בארץ. תצטרך מחסן מרכזי לאחסן בו את כל הסחורה שלך כדי שתדע איזה ציוד יש לך ואיזה ציוד חסר לך. כך לא תצטרך לפזר את כל הציוד במספר רב של חנויות.
לדוגמא, חברת נעלים מצליחה מאוד אשר רוכשים ממנה מכל רחבי הארץ מספר רב של נעלים. ייתכן מצב אשר סוג נעל אחד יגמר ותצטרך להשלים לאותה חנות את הנעל הספציפית הזו. אתה שרוצה שהעסק שלך ימשיך להצליח תצטרך לפקח ולבקר על כל הנעלים אשר אתה שולח לאותה חנות בכדי שתדע איזה נעלים נמכרות ואילו פחות. בנוסף לכך, תוכל לדעת היכן יש לך עודפים וחוסרים בכל חנות וחנות בארץ.
השכרת מחסן במרכז הארץ אשר יהווה המקום המרכזי של הציוד של החברה יצור לך בעל העסק סדר רב ויכולת לבקר על כל הסחורה שאתה רוכש ומספק לצרכנים.

הסיבה השנייה מחסור בשטח לכל הציוד אשר יש לך בחברה. ישנם עסקים אשר צורכים כמויות גדולות מאוד של סחורה ואין להם היכן לאחסן אותה. בכדי שתוכלו לאחסן את כל הכמויות סחורה שאתם רוכשים שירותי אחסנה מאפשרת לכם לקנות כמה סחורה שאתם רוצים ומקום לאחסן בו את כל הציוד שלכם.

סיבה נוספת למה כדאי לך לשכור מחסן הוא העלות כספית. כאשר אתה קונה לעצמך מחסן פרטי ומאחסן בתוכו ציוד אין לך עליו אבטחה, ותחזוקה של המחסן עצמו. כאשר תשכור מחסן העלות כוללת בתוכה גם אבטחה של המחסן, גם ניקיון ואחזקת המחסן והדברה במקרה הצורך. אם תקנה מחסן פרטי תצטרך לשלם על כל אלו דבר אשר עולה לך כפול מהשכרת מחסן. בנוסף לכך, כאשר אתה קונה מחסן פרטי אתה כביכול קונה שטח פרטי אשר אתה צריך לשלם עליו גם נדל"ן. אשר גם זה כרוך בהוצאות רבות.  

טעות נפוצה מאוד בקרב השוכרים היא שהמחסן אינו נגיש ואינו פעיל במשך היום. אז זו היא טעות מאוד גדולה שהרי רוב המחסנים ושירותי האחסנה פועלים במשך היום ויש להם שעות פעילות בהן אתם בעלי העסק ואו שוכרי המחסן יכולים ורשאים להיכנס למחסן עם המפתח שברשותכם ולהכניס ולהוציא במידת הצורך ציוד למחסן.

הוסיפו תגובה קטנה..

פוסטים אחרונים

הרשמה לניוזלטר

גלילה לראש העמוד