אמצעי תחבורה עירוניים שיחסכו לכם את הפקקים

אמצעי תחבורה עירוניים שיחסכו לכם את הפקקים

לעבוד בתל אביב זו השאיפה של כולם כמעט, כיוון שבעיר המרכזית והגדולה הזו נמצאות חברות גדולות ומצליחות העוסקות בתחומים רבים כמו אופנה, תקשורת, שיווק, תעשייה, הייטק ועוד. יחד עם הרצון הגובר להגיע לעבוד בתל אביב, קיימת בעיה בסיסית ומהותית שחוזרת על עצמה בכל בוקר מחדש – עומסי התנועה הכבדים שנמצאים בכל רחבי העיר, בין אם מדובר על כבישי איילון בהם נמצאים המחלפים המובילים לעיר הגדולה, או כבישים עירוניים שונים שנמצאים בעיקר באזורים מרכזיים והומים בעיר.

כתוצאה מכך האפשרות של נסיעה ברכב או אוטובוס נשללת, כיוון שאף אחד לא רוצה לבזבז זמן רב על הכבישים וכמובן לא לאחר לעבודה בכל פעם. אז איך אפשר להגיע לעבודה בכל זאת בצורה מהירה ונוחה? פשוט עוקפים את הפקקים באמצעות אמצעי תחבורה ממונעים הפועלים על סוללה חשמלית.

מה היתרונות של כלי תחבורה ממונעים?

בשונה מכלי תחבורה סטנדרטיים כמו רכבים, ג'יפים, משאיות, אופנועים וכו' כלי תחבורה ממונעים הם כאלו שיש בהם מנוע קטן הפועל באמצעות סוללה. כלי תחבורה כאלו הינם אופניים חשמליים, קורקינטים ממונעים, סאגווי וכן גם כלי תחבורה המיועדים לילדים קטנים למשחק ופנאי כמו רכבים חשמליים הממונעים באמצעות סוללה, ונשלטים באמצעות כפתורים/דוושה ייעודית בכלי רכב או בשלט הרחוק שנמצא אצל ההורה.

אמצעי התחבורה הממונעים מוכרחים להיות קטנים וקומפקטיים מספיק כדי שסוללה חשמלית תוכל להניע אותם, ולכן אלו יכולים להיות כלי תחבורה אידיאליים לנסיעה קצרה ומהירה ברחבי העיר. אופניים וקורקינטים הינם אמצעי תחבורה שנועדו לרכיבה באמצעות הנעה פיזית שלהם, כאשר כרוך בכך מאמץ גופני מסוים. לעומתם, קורקינטים ואופניים ממונעים הינם אמצעי תחבורה זהים במראה ובגודל למקור, אך הסוללה החשמלית שבהם מאפשרת לרכב עליהם ללא כל צורך בפעילות ומאמץ גופני ולכן הם מצוינים לצרכי תחבורה למקומות עבודה עירוניים.

אילו סוגים של כלי תחבורה ממונעים מתאימים לנסיעה בעיר?

אמצעי התחבורה הממונעים הקלאסיים לניידות אורבנית הינם אופניים או קורקינטים חשמליים, כאשר גם סאגווי נכנס לקטגוריה הזו אך לרוב הוא פחות נמצא בשימוש כיוון שהוא מעט יותר מגושם ומסורבל מכלי התחבורה הממונעים האחרים. באמצעות רכיבה על קורקינט חשמלי או אופניים חשמליות ניתן להגיע מהבית למקום העבודה, וההיפך, ללא צורך בנסיעה ברכב פרטי או תחבורה ציבורית שעשויים להכניס את הנוסעים בהם לעומסי תנועה ממושכים.

נהוג לייחס גם את האופנועים והקטנועים כאמצעי תחבורה ממונע המשמש לנסיעה ברחבי העיר, ואף מאפשר להתחמק מעומסי התנועה הרבים שנמצאים בכבישים המרכזיים בתל אביב. למרות שמדובר על כלי תחבורה מהיר וקומפקטי, ההנעה שלו מתבצעת באמצעות מנוע ייעודי הפועל על בנזין – וכך למעשה מוסיף זיהום אוויר לסביבה וכן רעש מטריד. מהסיבות הללו, כלי תחבורה ממונעים על סוללה חשמלית מהווים את הפתרון הטוב ביותר לצורך הניידות בתוך העיר.

כיצד לבחור את כלי התחבורה הממונע שיתאים לכם?

לכל האופניים והקורקינטים הממונעים יש סוגים ודגמים שונים, ולכן מומלץ להתאים את סוג כלי התחבורה המתאים ביותר לצרכים ולמטרות האישיות. בראש ובראשונה יש להתחשב במרחק הנסיעה שעל כלי הרכב הממונע לעבור בכל יום, וכך בהתאם לבחור את הכלי שיש לו הספק סוללה מתאים. בנוסף לכך, יש להתאים גם רכיבים נוספים ופרקטיים כמו סוג וגודל גלגלים, אמצעי בטיחות, מנגנון בלימה וכו'.

הוסיפו תגובה קטנה..

פוסטים אחרונים

הרשמה לניוזלטר

גלילה לראש העמוד