איך לבחור את הרכב הבא שלכם?

איך לבחור את הרכב הבא שלכם?

איך לבחור את הרכב הבא

אם אתם עומדים בפני החלטה לרכוש רכב, ולא יודעים מאיפה להתחיל בדרך לחיפוש הרכב המושלם עבורכם, יש מספר פרמטרים שחשוב שתתחשבו בהם ושכדאי שתכירו.
הכנו עבורכם את המדריך המלא שיפרט לכם איך לבחור את הרכב הבא שלכם. אם התייאשתם מהתחבורה הציבורית ואתם מעוניינים להיות עצמאים וניידים ברכב פרטי משלכם או שפשוט אתם מעוניינים לשדרג את הרכב הישן שלכם ומעוניינים לרכוש אחד חדש, ישנן אפשרויות רבות בעולם רכישת הרכבים, להלן השלבים שיסבירו לכם כיצד לעשות את זה בצורה הנכונה ביותר.

הגדירו תקציב מראש לבחירת הרכב הבא

בין אם אתם משפחה עם ילדים קטנים או זוג צעיר שמחפש מכוניות לצעירים, הגדרת תקציב מראש הוא השלב הראשון שרלוונטי לכל מי שמחפש רכב.
נסו להבין כמה כסף יש ברשותכם, והאם אתם יכולים להרשות לעצמכם רכב יד ראשונה ישירות מהיבואן או יד שנייה או ליסינג פרטי. חשוב שתשקללו בעלות הרכב גם את התשלום עבור ביטוח הרכב, רישיון הרכב, טיפולים וטסטים, הוצאות על דלק שמן ומים וכדומה.

מקדו את הצרכים שלכם

נסו להבין מהם הצרכים שלכם מהרכב, ומה יותר חשוב לכם שיהיה בו:

בטיחות – האם חשוב לכם מערכות בטיחות משוכללות כמו  מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת למניעת שכחת ילדי ברכב, סיוע למניעת תאונה חזיתית ועוד מערכות שיכולות לשפר את בטיחות הנסיעה ברכב. 

ביצועים – האם הרכב מיועד לנסיעות קצרות או שיעשה נסיעות ארוכות, האם אתם נוסעים לטייל טיולי שטח  ולכן תבחרו ברכב 4X4 או שמדובר ברכב פנאי? האם אתם צריכים תא מטען גדול שיכיל וכדומה. חשוב שתתאימו את הרכב לצרכים שלכם באופן המדויק ביותר.

שאלו את השאלות הנכונות – תשאלו את המוכר על המצב המכני של הרכב בו אתם מעוניינים, האם הוא עבר טיפולים ותאונות, מה הקילומטראז ומהי כמות הבעלויות שעבר.

בצעו נסיעת מבחן – גשו לאולמות התצוגה או צרו קשר עם האדם שמוכר את הרכב ובקשו לבצע נסיעת מבחן על הרכב כדי שתוכלו להרגיש אותו ולראות שהוא תואם את הציפיות שלכם והצרכים שלכם.
נסו לשים לב לדברים הבאים:

  • היעדר רעשים מוזרים
  • העברת הילוכים בקלות
  • תקינות ההגה
  • תקינות מגבים
  • תקינות איתותים
  • תקינות מזגן
  • תקינות מנורות
  • תקינות הכפתורים והנעילה המרכזית

 במענה על השאלה איך לבחור את הרכב הבא וודאו כי הרכב מתאים לכל מי שמתוכנן לנהוג על הרכב, וודאו כי העגלה נכנסת בתא המטען וכדומה.
בדיקה במכון – אל תוותרו על ביצוע בדיקה של הרכב במוסך לוודא שהכל תקין במידה ומדובר ברכב יד שנייה.

רגע לפני שאתם מעבירים את התשלום, וודאו כי בוצעה העברת בעלות ותוודאו כי מספר הרכב, מספרהשלדה ומספר המנוע מופיעים ברישיון הרכב. לסיכום, קניית רכב דורשת התחשבות במספר קריטריונים, תקציב, הצרכים שלכם, וקנייה ממקום אמין שאתם יכולים לסמוך עליו שהרכב עומד בסטנדרטים שלכם. נסיעה טובה!

הוסיפו תגובה קטנה..

פוסטים אחרונים

הרשמה לניוזלטר

גלילה לראש העמוד