איטום גגות – איזה דרך היא היעילה ביותר?

איטום גגות – איזה דרך היא היעילה ביותר?

איטום גגות

אין תחושה טובה יותר מאשר התחושה שאותה אתם מרגישים כאשר בחוץ גשום ואתם נמצאים בתוך הבית שלכם. אך מה קורה כאשר הגשם פשוט חודר אל תוך הבית שלכם? אומנם זה יכול להישמע לכם מעט מופרך, אל בפועל אם האיטום של הגג נשחק – הגשם יכול לחלחל את תוך הדירה. 

על מנת שתוכלו להתמודד עם המצב הזה עליכם לבצע איטום גגות על ידי אנשי מקצוע מנוסים. אך איזה משיטות האיטום הקיימות היא הנכונה ביותר עבורכם? אנו נציג לפניכם את השיטות השכיחות ביותר כך תוכלו להבין איזה הכי נכונה עבורכם. תזכרו כי איטום גגות זה אחד מהדברים החשובים ביותר עבורכם ועבור כל בני המשפחה שלכם.

איטום גגות בזפת

מדובר על שיטת האיטום הוותיקה ביותר, האיטום מתבצע על ידי יציקת זפת חם בנקודות שאותם רוצים לאטום. היתרון המשמעותי ביותר של השיטה הזאת הוא המחיר, כאשר אתם תוכלו לקבל הצעת מחיר זולה ואפקטיביות גבוהה. בנוסף השיטה הזאת היא אחת מהשיטות המהירות ביותר, כך שהיא לא תגרום לכם להתמהמה יותר מידי.

החיסרון המשמעותי ביותר של איטום גגות בזפת זה הצבע של הזפת, שאותו תצטרכו לצבוע כל הזמן על מנת שלא יבלוט החוצה. בנוסף האיטום הזה לא מחזיק מעמד שנים רבות, ובכל מספר שנים תצטרכו לחזור על הפעולה על מנת שהאיטום ישמר בדיוק כמו שהוא.

איטום גגות ביריעות ביטומניות

מדובר על תרכובת מיוחדת של מספר חומרי גלם שמטרתם לספק את האיטום האפקטיבי ביותר. היתרון כמו שאתם יכולים לתאר לעצמכם הוא שמדובר על איטום מאוד משמעותי, כזה שיביא לכם את התועלת הגבוהה ביותר. האיטום הזה בגלל שילוב חומרי הגלם יכול להחזיק תקופת זמן ארוכה במיוחד.

החיסרון המשמעותי ביותר הוא העלות של השיטה, אומנם לא מדובר על הוצאה כספית גבוהה במיוחד – אך עדיין איטום גגות ביריעות ביטומניות יכול להיות מעט יקר. בנוסף לא ניתן לבצע איטום מהסוג הזה על גגות שיש בהם דודי שמש, מה שיכול לפסול אותה בלא מעט מקרים מהסיבה הזאת.

איטום גגות ביריעות PVC

מדובר על עוד אחת מהשיטות הפופולאריות שנכנסו לחיינו בשנים האחרונות. בדומה לשיטה הקודמת גם כאן האפקטיביות של היריעות הינה גבוהה מאוד, והם יכולים להחזיק מעמד שנים רבות מבלי שתצטרכו לבצע בהם תיקונים. היריעות עצמן הן לבנות כך שלא צריך לצבוע אותן או לתחזק את הצבע שלהן בכדי שיתאימו לצבע של הגג.

החיסרון של איטום גגות ביריעות PVC הוא שאם היריעה עצמה נפגעת או נהרסת מסיבה כזאת או אחרת צריך להחליף את כולה. אין אפשרות לבצע תיקון נקודתי, כך שצריך להיות מאוד זהירים ולבחור את אנשי המקצוע הנכונים שיספקו לכם את ההתקנה האיכותית ביותר עם מינימום סיכוי לנזק.

הוסיפו תגובה קטנה..

פוסטים אחרונים

הרשמה לניוזלטר

גלילה לראש העמוד