אולמות אירועים בתל אביב – לבחור מהשפע

אולמות אירועים בתל אביב – לבחור מהשפע

תל אביב אמנם היא עיר שלעולם לא ישנה, אבל היא עיר שיש בה גם שפע של אולמות אירועים קטנים וגדולים, גני אירועים, מתחמי אירועים בטבע ועוד. אם אתם עומדים לחגוג אירוע כזה או אחר, תל אביב היא בהחלט אופציה ששווה לקחת בחשבון. הנה טיפים למקומות איכותיים, טיפים באופן כללי לבחירת מקום לאירוע וכל מה שבין לבין.

תל אביב היא העיר הבירה של ישראל, בכל הנוגע לתרבות. אמנם ירושלים לוקחת את הטייטל הזה באופן רשמי, אבל תרבות, מוסיקה וגני אירועים – זה תל אביב. תוכלו למצוא בעיר מקומות מפתיעים במיוחד, כולל מתחמי אירועים בפארק הירקון שמרגישים כמו אמצע הכפר. ואם אתם בחיפושים אחרי אולמות אירועים בתל אביב, הרשינו לעצמנו לרכז עבורכם מספר המלצות על אולמות איכותיים לאירועים בתל אביב. בואו נתחיל עם אחד המקומות הפופולאריים, פארק הירקון ומה שהוא טומן בתוכו.

פארק הירקון בתל אביב

פארק הירקון טומן בתוכו מגוון של פינות יפהפיות, אבל גם מתחמי אירועים. בין אם אתם עומדים לקיים אירוע צנוע או אלגנטי יותר, הפארק כבר יתאים את עצמו אליכם, ממש ככה. הטבע הוא התפאורה הכי מדויקת לאירועים כפריים.

בפארק הירקון תוכלו למצוא מתחמים מותאמים לאירועים עסקיים, אירועים של השקות מוצר, ימי גיבוש לעובדים, חתונות, ברי מצווה ועוד. ככה או ככה, פארק הירקון גם ממוקם במרכז הארץ, ככה שרוב המוזמנים כנראה יוכלו להגיע אליו בקלות.

אירוע בפלורנטין HOUSE

אם אתם מחפשים אחר מקום בוטיק לאירועים, אנחנו ממליצים על פלורנטין HOUSE – מקום לאירועים קטנים ומלון בוטיק. תוכלו למצוא טרקלין קטן, שמיועד בדרך כלל לאירועים קטנים ואירועי בוטיק. המקום נמצא ברחוב פלורנטין עצמו, שכונת פלורנטין.

באזור של דרום תל אביב תוכלו למצוא מתחמי אירועים נוספים, אבל פלורנטין האוס הוא אחד מאותם מתחמים שמרגישים אחרת. עם אירוח בוטיק ומיקום גאוגרפי מעולה, תוכלו לערו כאן אירועים של עד 90 איש בלבד.

חתונה במלון בתל אביב

מבלי לנקוב בשמות של מלונות ספציפיים, כדאי לזכור שבתל אביב יש לא מעט כאלו שניתן לקיים בהם אירועים. ישנם מלונות בתל אביב המארחים בטרקליני עסקים, באולמוך של כנסים, חתונות ועוד. יש לכם למשל את המלונות שנמצאים ממש בקו ראשון לחוף הים, מה שנחווה בתור אירוע רומנטי במיוחד.

חתונה במלון בתל אביב (או אירוע מסוג אחר) מיועדת עבור מי שתקציב האירוע אינו קטן, בלשון המעטה. אמנם קיום האירוע במלון יהיה כנראה יקר למדי, אבל תזכרו שהאירועים האלו חשובים, במיוחד אם מדברים על חתונות, שהן זיכרון לכל החיים.

אירוע במתחם שרונה בתל אביב

אירוע במתחם שרונה בתל אביב הוא רעיון נפלא, במיוחד אם מדברים על מקומות כמו וויסקי בר מוזיאון. מדובר בבר אשר מיועד לאירועים של כ-300 אנשים בעמידה. העיצוב המיוחד של הבר מזכיר סוג של מערה עתיקה, אבל אין ספק שמרגישים כאן גם עדכנות בעיצוב המקום.

עוד במתחם שרונה, תוכלו למצוא גם מסעדות שמותאמות לאירועים קטנים, ברים בסגנונות שונים, בתי קפה ועוד. אם אתם מתקשים לבחור את אולם האירועים שבו תחגגו את האירוע שלכם, אפשר לשלם על סיוע של חברת הפקות חיצונית.

המאמר נכתב באדיבות אתר יער בראשית.

הוסיפו תגובה קטנה..

פוסטים אחרונים

הרשמה לניוזלטר

גלילה לראש העמוד