כך תחסכו בחשבון החשמל במספר פעולות פשוטות

כך תחסכו בחשבון החשמל במספר פעולות פשוטות

כך תחסכו בחשבון החשמל במספר פעולות פשוטות

אין מי שלא יודה שחשבון החשמל שמתקבל מדי חודשיים תמיד יהיה גבוה ממה שנדמה לנו, תמיד נחשוב שחשבון החשמל צריך להיות נמוך יותר ואולי יש בעיה במד החשמל. אך לעתים, אין מה לעשות ואין איך לחסוך בחשמל.

אבל, מה אם נגיד לכם שבכמה פעולות פשוטות אתם יכולים לחסוך בחשמל הישר מהבית שלכם? קבלו אותם-

תאורה פנימית וחיצונית

השתמשו בתאורה טבעית- בבית שלכם, כמו בכל בית, ישנם חלונות פזורים בכל חדר. במהלך היום נסו לפתוח את התריסים או את הווילונות, אין צורך לפתוח את החלון עצמו. הדבר יעניק אור טבעי שימלא את הבית ויעזור לכם לחסוך בחשמל. אם אתם לא מעוניינים להשאיר את החלון חשוף לעין כל, השתמשו בווילונות בהירים שקרני השמש יוכלו לחדור מהם אל החדר בו אתם נמצאים.

השתמשו בנורות חסכוניות- ישנם אביזרי חשמל רבים שכל ייעודם הוא לעזור לכם לחסוך בחשמל ובכסף שלכם. נורות פלורסנט או LED יכולות לתת לכם את החיסכון אותו אתם מבקשים לקבל ויתרה מזאת, לא תרגישו בהבדל החוזק של האור הבוקע מן המנורה.

 

נתקו את כל החשמל הקיים- האם ידעתם שמכשירי החשמל שלכם ממשיך לצרוך חשמל גם כאשר הם כבויים? סגלו לעצמכם הרגל ניתוק מכשירי החשמל הקיימים בבית שלכם כאשר הם אינם בשימוש. כן כן, אנחנו מדברים על הטלוויזיה, הטוסטר, מכונת הקפה, מייבש השיער ועוד ועוד. רק נדגיש שאת המקרר תשאירו מחובר לחשמל אלא אם כן אין לכם בעיה להגיע לשלולית של מים בסוף היום.

 

חשבו מחדש על התאורה החיצונית שלכם- השארת אור דולק במרפסת או אור כניסה שדולק כל הלילה הם גם דברים שעלולים להקפיץ את חשבון החשמל שלכם. אם מותקנת מחוץ לבית שלכם תאורה למטרות אבטחה, נסו להחליף את המנורות הקבועות במנורות הפועלות על בסיס תנועה. כמו כן, אם התאורה החיצונית נועדה גם לקישוט, נסו להשתמש בתאורה סולארית הצורכת את החשמל שלה ישירות מקרני השמש.

 

הגדירו חדר משפחה אחד- במקום שכלל בני המשפחה יהיו פזורים בחדרים שונים וישתמשו ביותר חשמל, נסו להגדיר חדר משפחה אחד בו כלל בני המשפחה יוכלו לשבת, כל אחד בפינתו שלו ובכך לחסוך בחשמל הכללי של הבית ושימוש יחיד של החשמל רק בחדר אחד.

חיסכון בחשמל יכול להגיע בדרכים שונות ומגוונות. הרעיון הוא להתחיל מהבית ומהדברים אשר אתם עושים בבית שלכם. לחשוב היכן אתם יכולים לחסוך בחשמל, היכן ניתן לכבות מכשירי חשמל וכיצד לשחק עם אור השמש בעבור טובתכם האישית. ישנם אביזרי חשמל רבים שתוכלו להשתמש בהם כדי להקל על עצמכם ועל חשבון החשמל שלכם. נסו לשתף את שאר בני המשפחה במאמץ הזה ומבטיחים שתוכלו לראות שינוי כבר מחשבון החשמל הבא.

הוסיפו תגובה קטנה..

פוסטים אחרונים

הרשמה לניוזלטר

גלילה לראש העמוד